بیش از ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد اصفهان آزاد شدند/مشارکت مردم در حمایت زندانیان

گرجی زاده به جشن های گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اشاره کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان بیش از ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد استان اصفهان آزاد شدند.

«اسدالله گرجی زاده« در گفتگو با خبرگزاری شبستان از اصفهان به جشن های گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اشاره کرد و اظهار داشت: از ابتدای سال این اقدام در استان اصفهان آغاز شده که در ماه مبارک رمضان با محوریت برنامه یک شهر ضیافت به صورت منسجم دنبال می شود.

 

رئیس ستاد دیه استان اصفهان افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از 70 زندانی جرائم غیرعمد استان اصفهان آزاد شده و به آغوش خانواده های خود بازگشته اند.

وی اضافه کرد: مردم استان اصفهان، خیرین، خیریه ها و ستاد دیه تاکنون بیش از 57 میلیارد ریال برای این امر اختصاص داده اند که این برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

 

گرجی زاده با بیان اینکه سال گذشته بیش از 700 زندانی جرائم غیرعمد آزاد شدند، خاطرنشان کرد: این اقدام در طول سال ادامه دارد اما در این ماه با فضیلت فعالیت بیشتری می شود.

 

وی ادامه داد: در شهرها و شهرستان ها کمک های مردمی جمع آوری و آزادی زندانیان نیز انجام می شود که علاقه مندان به این امر خیر می توانند کمک های خود را به ستاد دیه تحویل و یا به شماره های حساب این ستاد واریز کنند.

 

مشارکت مردم در حمایت زندانیان

 

رئیس ستاد دیه استان اصفهان به همکاری مردم برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، کمک به خانواده های آنان و اشتغال مددجویان اشاره کرد و گفت: انجمن حمایت از زندانیان و بنیاد تعاون زندان در این خصوص همکاری و فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: امسال در پویش مردمی آزادی زندانیان جرائم غیرعمد هر نفر اصفهانی حداقل مبلغ 10 هزار تومان به حساب ستاد دیه واریز می کند که این رقم تاکنون قابل توجه بوده است.

 

کد خبر 1165444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha