دستاوردهای سفر رئیس جمهوری در فهرست مطالبات سازمان بسیج رسانه البرز

سازمان بسیج رسانه استان البرز نیز خود را متعهد به پیگیری و مطالبه ی نتایج سفر ریاست محترم جمهوری به استان شهیدپرور البرز می داند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان البرز، رئیس جمهور محترم در قالب نوزدهمین سفر استانی هیآت دولت و در سال " تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین " بمنظور بررسی اولویت های توسعه بخشی و تصمیم برای رفع مشکلات مردم، روز پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه میهمان مردم سرافراز استان البرز بودند.

 

این روز که مصادف با پنجم ماه مبارک رمضان بود، یک روز به یادماندنی در تاریخ سرزمین اقوام یا به فرموده ی امام خامنه ای عزیز " حفظ الله " ایران کوچک بود که منجر به افتتاح برخی پروژه ها و طرحهای نیمه تمام گردید.

 

این سفر حاشیه ای هم داشت که در خصوص انتشار تصویر نامه ای که از ارائه ی لایحه ی ۸۰۰ میلیون تومانی از سوی شهرداری کرج برای هزینه های سفر رئیس جمهور به استان البرز حکایت داشت هرچند به گفته ی رئیس شورای شهر کرج این لایحه در همان کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رد شده و در صحن هیچ جلسه ای برای آن تشکیل نشد و نهایتا عودت داده شد.

 

علی ایحال با توجه به مطالبی که عنوان شد مهم دستاوردهای سفر است که باید به جد از سوی نماینده ی عالی دولت در استان و مقامات مسئول پیگیر مصوبات آن بود و از سوی دیگر  اسیر حواشی و جوسازی ها نشد. بدیهی است اعتماد و کمک به دولتمردان در پیشبرد و عملیاتی کردن شعار سال بسیار موثر خواهد بود و در همین راستا سازمان بسیج رسانه استان البرز نیز خود را متعهد به پیگیری و مطالبه ی نتایج سفر ریاست محترم جمهوری به استان شهیدپرور البرز می داند.                     

کد خبر 1165447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha