اجرای ۲ شب جنگ شادی به مناسبت میلاد امام حسن (ع) در کانون «منتظران نور»

نیکجو از برگزاری برنامه جنگ شادی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) به مدت ۲ شب در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم خبر داد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، برنامه جنگ شادی به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم افزود: این برنامه به مدت 2 شب در ایام میلاد سومین امام شیعیان با اجرای برنامه های شاد و متنوع به اجرا در می آید.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه در سال های گذشته نیز به همت بچه های مسجد برگزار شده است، عنوان کرد: مولودی خوانی، سخنرانی مذهبی، مسابقه و دیگر برنامه های شاد و متنوع از برنامه های این آیین جشن و سرور در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» است.

 

نیکجو با اشاره به اینکه این برنامه جشن در پارک «بهارستان» جنب این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود، خاطرنشان کرد: زمان اجرای برنامه های جنگ شادی جشن میلاد امام حسن (ع) روزهای شنبه و یکشنبه 27 و 28 فروردین از ساعت 21 برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه شرکت در این مراسم ویژه عموم مردم آزاد است، گفت: از بچه های کانون، اهالی مسجد و خانواده ها و البته سایر شهروندان برای شرکت در مراسم جشن سالروز میلاد حضرت امام حسن (ع) دعوت به عمل می آید.

کد خبر 1165479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha