مسجد امام حسین علیه السلام و فضاهای جانبی پاتوق جوانان و نوجوانان+تصاویر

مسجد امام حسین علیه السلام خیابان مهدیه و فضاهای جانبی آن اعم از کانون مسجد، سالن مطالعه، باشگاه ورزشی و...محل مراجعه جوانان و نوجوانان زیادی است.

فاطمه ترک زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان با اشاره به تأسیس کانون فرهنگی هنری شهید احمد عبداللهی در سال ۱۳۹۳ در مسجد امام حسین علیه السلام خیابان مهدیه افزود: ۱۸۸ نفر در این کانون عضویت دارند که از این تعداد ۲۷ نفر هستند.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد عبداللهی با اشاره به فعالیت های متنوع در این کانون اظهار کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی در زمینه خانواده، همسرداری و تربیت فرزند؛ مهدویت؛ دوره های آموزشی قبل از ازدواج، طب اسلامی؛ اسرار ملکوتی نماز و...از جمله فعالیت های کانون است.

 

 

وی سپس به راه اندازی و تجهیز سالن مطالعه برای جوانان و نوجوانان اشاره و بیان کرد: قبل از کرونا به طور متوسط روزانه ٨٠ تا ١٠٠ نفر در این فضا مراجعه داشتند و برخی از افراد صبح، برخی عصر و عده ای هم تمام روز را از سالن استفاده می کردند.

 

 

ترک زاده گفت: سال گذشته ۵۴ نفر ثبت نامی داشتیم که حدود ۴٠ نفر آنان در بیشتر اوقات از سالن مطالعه استفاده می کردند و امسال هم تقاضا برای استفاده از سالن مطالعه زیاد اما پذیرش به دلیل محدودیت های کرونایی کم و حدود ۳۲ نفر است.

 

 

وی ادامه داد: سالن مطالعه برای پسران و دختران در دو بخش مجزا در طبقه فوقانی مسجد در نظر گرفته شده و مجهز به میز، صندلی، قفسه کتاب، آبسردکن، سیستم گرمایشی(شوفاژ)، سیستم سرمایشی(کولر)، فن جهت تهویه، تجهیزات اینترنتی است.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد عبداللهی افزود: این سالن ها مخزن کتاب برای امانت ندارد اما کتاب های امانتی از مقر کتاب را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهیم.

 

 

وی نداشتن پروژکتور، رایانه و فضای مناسب برای برگزاری کلاس های آموزشی را از جمله کمبودهای کانون عنوان کرد.

 

 

گفتنی است؛ باشگاه ورزشی از دیگر فضاهای جانبی مسجد است که فضایی پرنشاط برای جوانان و نوجوانان فراهم کرده است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1165494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha