شعار سال باید سرلوحه کارها قراربگیرد

حجت الاسلام تیشه کنی، گفت: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین باید این شعار سر لوحه کارها قرا بگیرد .

یعقوب تیشه کنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: سال‌های قبل رهبر عزیزمان شعار سال را تکرار نمودند و این یعنی ما نتوانستیم فرمان ولی امر مسلمین را در میدان به اجرا درآوریم .

 

 

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه سنقرو کلیایی افزود: نامگذاری هوشمندانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی چراغ راهی برای حرکت در مسیر تعالی، رونق و پیشرفت ایران اسلامی است.

 

 

وی خاطر نشان کرد:شعار سال ۱۴۰۱ با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، راهگشای بسیاری از مسایل جامعه است،و این شهرستان با برخورداری از توانمندی‌های متعدد می‌تواند در مسیر تحقق شعار سال جدید بسیار نقش آفرین باشد.

 

 

حجت الاسلام تیشه کنی اظهار کرد: باید شعار سال را در سربرگ‌ها ، بنر ها ثبت کنیم و با همکاری و تلاش مردم، دولت و مسئولان این شعار را به اجرا برسانیم .

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سنقر و کلیایی تصریح کرد: کشور برای پیشرفت نیازمند افزایش تولید ملی است و افزایش تولید هم باعث اشتغالزایی خواهد شد.

کد خبر 1165520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha