مسابقه قرآنی «نسیم هدایت» در جهرم برگزار می شود

عزیزی نیا از برگزاری مسابقه قرآنی «نسیم هدایت» به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان جهرم خبر داد.

«حسن عزیزی نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پیوند زندگی با قرآن کریم نقش بسزایی در تقویت بنیان های دینی در خانواده دارد به نحوی که رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) می فرمایند «خانه های خود را با تلاوت قرآن کریم نورانی کنید».

 

مدیر دارارالقرآن بسیج شهرستان جهرم از برگزاری مسابقه قرآنی «نسیم هدایت» خبر داد و افزود: این مسابقه ویژه ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است.

 

وی به جزییات این مسابقه قرآنی اشاره کرد و اظهار داشت: مسابقه «نسیم هدایت» با محوریت ترجمه و حفظ سوره مبارکه «حجرات» برگزار می شود.

 

عزیزی نیا ادامه داد: مهلت نام نویسی برای شرکت در این مسابقه قرآنی تا 31 فروردین ماه اعلام شده و زمان برگزاری آزمون نیز 10 و 11 اردیبهشت است.

 

وی به جوایز برترین های این مسابقه قرآنی نیز اشاره کرد و گفت: یک سفر زیارتی به مشهد مقدس، 15 کارت هدیه یک میلیون ریالی و جوایز ارزنده دیگر به منتخبان مسابقه قرآنی «نسیم هدایت» اعطا می شود.

 

مدیر دارارالقرآن بسیج شهرستان جهرم اعلام نتایج این دوره از مسابقات قرآنی را عید سعید فطر عنوان کرد و از علاقمندان برای شرکت در مسابقه جهت نام نویسی دعوت کرد.

 

عزیزی نیا در پایان عنوان کرد: مسابقه قرآنی «نسیم هدایت» با همکاری دارالقرآنی «تبیان» آموزش و پروش، موسسه قرآنی «دارالتحفیظ الهادی (ع)»، کمیته امداد امداد امام خمینی (ره) و حوزه مقاومت بسیج «حضرت نرجس (س)» برگزار می شود.

 

کد خبر 1165556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha