تشکیل کارگروه برای توسعه فعالیتها و فرهنگی قرآنی ضروری است

حجت الاسلام مطیعی بر ضرورت تشکیل کارگروهی برای برنامه ریزی توسعه فعالیت های قرآنی و تبدیل مساجد به پایگاههای قرآنی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام «مرتضی مطیعی» در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان افزود: این کارگروه با عضویت دستگاههای مرتبط فرهنگی به برنامه ریزی برای فعالیت های قرآنی به صورت یک ساله درسال ۱۴۰۱ و چهار ساله اقدام کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: باید مراجل اجرایی شدن مصوبات در نشست های مختلف مورد پیگیری و دقت قرار گیرد و این امر در بازه های زمانی مختلف به شورا گزارش شود.

 

مطیعی با تاکید بر اینکه توسعه فعالیت های قرآنی نیازمند کار زیربنایی است اظهار داشت: این امر با برنامه ریزی و پیگیری تحقق می یابد.

 

وی، عفاف و حجاب و فرهنگ کار را نیز از مباحث قرآنی دانست و گفت: با اشاعه و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه زمینه برای رسیدن به اهداف توسعه فرهنگ عفاف و حجاب و نیز ارتقای فرهنگ کار کمک خواهد شد.

 

امام جمعه سمنان در این نشست به تبیین اهمیت و جایگاه روزه در اسلام پرداخت و روزه از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است و از آن همانند حج به عنوان ضیافت یاد شده است.

کد خبر 1165581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha