قطار شهری از مهمترین پروژه های شهرداری شیراز است

اصنافی گفت: قطار شهری یکی از مهمترین و بزرگترین پروژه های شهرداری شیراز به شمار می روند و شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز به آن نگاه ویژه دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احسان اصنافی»، امروز (چهارشنبه 24 فروردین) در بازدید از خط ۲ مترو شیراز و بزرگراه «شهید سلیمانی» که با حضور رئیس کل دادگستری فارس انجام شد، گفت: به دلیل توسعه یافتگی شیراز به صورت شرقی-غربی ایجاد خط مترو مورد استقبال مطلوب مردم به عنوان مد حمل و نقلی مناسب کلانشهر شیراز قرار گرفته است.

شهردار شیراز افزود: قطار شهری یکی از مهمترین و بزرگترین پروژه های شهرداری شیراز به شمار می روند و شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز به آن نگاه ویژه دارند.

وی اضافه کرد: تا قبل از شیوع کرونا روزانه ۱۱۰ هزار مسافر ختوسط ط یک متروی شیراز جابجا می شد و در حال حاضر این رقم ۷۰ هزار نفر است.

اصنافی از برگزاری جلسات منظم و مداوم با قرارگاه «خاتم ‌الانبیا (ص)» خبر داد و گفت: از این قرارگاه توانمند خواستار کمک به تسریع راه اندازی خط 2 متروی شیراز با تمام توان و ظرفیت خود شده ایم.

شهردار شیراز اعلام کرد: خط 2 متروی شیراز ۱۶ کیلومتر طول دارد و در فاز یک آن ۱۰ کیلومتر تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 1165609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha