اجرای طرح «تنفس صبح» در ماه مبارک رمضان

زکی لو گفت: به همت فرهنگسرای قرآن ۲۲ مسجد در ۲۲ منطقه شهر میزبان برنامه تنفس صبح است.

«سعید زکی لو» در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: محافل انس با قرآن در مساجد شهر تهران با عنوان « تنفس صبح» به مناسبت ماه مبارک رمضان توسط فرهنگسرای قرآن برگزار می شود

 

رئیس فرهنگسرای قرآن با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند «هر مسجد یک پایگاه قرآنی بشود» افزود:  طرح « تنفس صبح» در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در ماه رمضان امسال اجرا می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: محافل انس با قرآن، با مشارکت کارشناسان قرآن سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مناطق 22 گانه و هر محفل در یک مسجد در طول ماه مبارک برگزار می شود.

 

زکی لو گفت: کارشناسان قرآنی در هر منطقه یک مسجد فعال را با خود همراه کرده تا با برگزاری محفل انس با قرآن سهمی در تلاوت قرآن و انس همشهریان عزیز با کلام خدا داشته باشند.

وی افزود: تلاوت قرآن، اجرای همخوانی قرآن و تواشیح، سخنرانی و اجرای مسابقات فرهنگی قرآنی برای کودکان و نوجوانان به همراه یک افطاری ساده از بخش های این برنامه محسوب می شود.

 

زکی لو یادآور شد: تا کنون مساجد خاتم الانبیاء منطقه 8، امام علی (ع) منطقه 3،امام خمینی(ره) منطقه 21 ، امام حسن مجتبی (ع)منطقه 18، منشور منطقه 11،زینبیه منطقه 10 ،ابوالصدق مطنقه 10،شهید بهشتی منطقه 4،علی ابن الحسین (ع) منطقه 14،مهدیه رسالت منطقه 6،آستان قدس علی اکبر چیذر منطقه 1، امام حسن (ع) منطقه 7، حضرت ولیعصر (عج) منطقه 15 و انصارالحسین (ع) منطقه 13 برای اجرای طرح تنفس صبح هماهنگ شده اند.

 

رئیس فرهنگسرای قرآن گفت: علاقمندان برای استفاده از این محافل می توانند به مساجد مذکور مراجعه و از بخش های متنوع این محافل نورانی بهره مند شوند.

 

 

کد خبر 1165635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha