لشکر ۴۱ ثارالله در سرکوب عناصر شرور و مقابله با تکفیری ها نقش موثری ایفا کرد

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران کارنامه لشکر ۴۱ ثارالله در سرکوب عناصر شرور و مردم آزار جنوب شرق و پس از آن در مبارزه با جریان های تروریستی و تکفیری را درخشان ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ آیین تکریم و معارفه فرمانده لشکر مردم پایه 41 ثارالله استان، با حضور سردار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه برگزار شد.
 

 

 

در این مراسم که از زحمات سردار جلال عادلی، فرمانده سابق قدردانی و سرهنگ پاسدار جواد محمدی سلیمانی به عنوان فرمانده لشکر 41 ثارالله منصوب شد؛ فرمانده نیروی زمینی سپاه در سخنانی به شایستگی های لشکر ۴۱ ثارالله از دوران دفاع مقدس تا کنون اشاره کرد.

 

 

وی در همین باره، لشکر ۴۱ ثارالله را یکی از معدود لشکرهای سپاه دانست که برای عملیات های آفندی انتخاب می شد و افزود: جدای از اینکه روحیه شهادت طلبی و ایثار نیروهای این لشکر زبانزد بود اما همیشه در دوران دفاع مقدس به یک معادله رسیده بودیم و آن اینکه هر لشکری که فرمانده آن مقتدر و شجاع و ماموریت پذیر بود، آن لشکر همیشه خط شکن بود.

 

 

 

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس به لشکرهایی ماموریت خط پدافندی می دادند اما یکباره فرمانده ای می آمد و او در یک پروسه ۶ تا یکسال آن لشکر را خط شکن می کرد و وقتی سپاه می خواست ماموریتی بدهد به این لشکر می داد.

 

 

 

وی نقش شهید سلیمانی در خط شکن بودن و قبول مسئولیت و حضور لشکر ۴۱ ثارالله در عملیات های آفندی را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: حتماً نیروهای لشکر و تیمی که با سردار سلیمانی کار می کردند چنین شاخصه هایی داشتند اما فرمانده خیلی مهم است.

 

 

 

سردار خاکپور با بیان اینکه الان هم در محول کردن ماموریت به یگان ها همینطور است؛ گفت: لشکر ۴۱ ثارالله از اول جنگ خط شکن و نام آور بود و بعد از جنگ هم در جنوب شرق ماموریت یافت و هیچ موقع در این لشکر آرامش وجود نداشت و نمره ۲۰ مرتب به کارنامه این لشکر اضافه می شد و در واقع پایه و اساس قرارگاه قدس، لشکر ۴۱ ثارالله بود.

 

 


 

وی همچنین کارنامه این لشکر در سرکوب عناصر شرور و مردم آزار جنوب شرق و پس از آن در مبارزه با جریان های تروریستی و تکفیری را درخشان ارزیابی کرد و گفت: درایت و عقل در ماموریت ها و مناطق عملیاتی در کنار شجاعت خیلی مهم است.

کد خبر 1165645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha