فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی به پویش «من یک حامی هستم» پیوست

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و آغاز هفته اطعام محرومان و اکرام ایتام در راستای حمایت از ایتام تحت حمایت به پویش «من یک حامی هستم» پیوست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی در دیدار مدیرکل کمیته امداد استان، به نقش نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس و خدمات ارتش در حوادث و بحران های کشور از قبیل سیل، زلزله و به خصوص در مواقع شیوع ویروس کرونا با دایر کردن بیمارستان های صحرائی همواره خود را در کنار مردم و همراه مردم می داند.

 


امیر سرتیپ دوم ستاد «جلیل شاطری» در ادامه افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران این را درک کرده که مأموریتش سیاسی نیست بلکه مأموریت ملی و فراملی دارد.

 


وی نامگذاری روز ارتش را متعلق به همه نیروهای نظامی در عنوان کرد و افزود: نیروهای مسلح و به خصوص ارتش همواره در حفظ امنیت کشور تلاش می کنند و به هر تجاوزی که از سوی دشمنان نظام به کشور صورت گیرد پاسخی قاطع و دندان شکن و در خور شأن آن متجاوزان خواهیم داد.

 

وی کمیته امداد را نهادی مقدس و تاثیر گذار در جهت حمایت از خانواده های نیازمندو آبرومند عنوان کرد و افزود: انصافا کمیته امداد خدمات مطلوبی را به خانواده های تحت حمایت و نیازمند ارائه کرده است.

 


ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی افزود: ما نیروهای مسلح حافظان امنیت در کشور هستیم، اما شما در کمیته امداد، حافظان آبروی خانواده هایی هستید که به دلایل مختلف مشکلات و گره هایی در زندگی شان به وجود آمده و بعد از خدا، چشم امید شان به شما و خیرین بزرگوار است.

 


«محمد عرب» مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی هم در این دیدار ضمن تبریک 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، از زحمات ارتشیان دلاور که در زمینه های مختلف در کنار مردم و همراه مردم هستند تقدیر کرد.

 


وی در ادامه افزود: هم اکنون در سطح استان 9 هزار کودک یتیم تحت حمایت این نهاد هستند که حامیان عزیز و بزرگوار ماهیانه مبالغی را به حساب این ایتام واریز می‌کنند.

 


وی در ادامه افزود: بر اساس هدف گذاری صورت گرفته امیدواریم تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از 46 هزار سبد غذایی و بیش از 580 هزار پرس غذای گرم در بین خانواده های تحت حمایت در سطح استان با همراهی خیرین داشته باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1165651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha