اهدای بیش از ۸ هزار سری جهیزیه به مددجویان سیستان‌وبلوچستان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان از اهدای ۸ هزار و ۱۰۸ سری جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان و تازه دامادهای مددجوی سطح استان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

«رمضان پودینه» معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت:  کمیته امداد امام(ره) به عنوان یک نهاد اجتماعی، با توجه به اینکه یاری رسانی به نیازمندان و رفع نیازهای مختلف آنان را مأموریت ذاتی خود می‌داند، همواره تأمین بخشی از هزینه‌های ازدواج در خانواده‌های نیازمند را با رویکرد تحکیم و تقویت بنیان خانواده در صدر برنامه‌هایش گنجانده است.

 

پودینه از اهدای ۸ هزار و ۱۰۸ سری جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان سطح استان خبر داد و افزود: ارزش هر سری جهیزیه بطور متوسط ۲۱ میلیون تومان بوده است در حالی که قیمت آزاد اقلام بیش از ۳۰ میلیون تومان می‌ باشد، هدیه ازدواج به دامادها نیز بین ۶ تا ۱۰ میلیون تومان بوده است.

 

وی بیان داشت: سال ۱۴۰۰ اعتبارات جهیزیه و هدیه ازدواج استان بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان بوده است که در اختیار نوعروسان و تازه دامادهای تحت پوشش کمیته امداد استان قرار گرفت.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تصریح کرد: هر سری جهیزیه اهدایی شامل کالاهای اساسی زندگی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون، اجاق گاز و جاروبرقی بوده که جهت حفظ کرامت انسانی مددجویان کالای این جهیزیه از بهترین و مرغوبترین کالا انتخاب می شود.

کد خبر 1165657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha