از اجرای پروژه تقویت شبکه برق و  تکمیل ایستگاه پمپاژ آب تا پیگیری رونق گردشگری و ایجاد فضای کسب و کار خانگی

روشنفکر به ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری در روستاهای شهرستان دنا اشاره کرد و گفت: جهت رونق گردشگری و ایجاد فضای کسب و کار خانگی، پیگیر تسهیلات و اعتبارات هستیم و در آینده به امید خدا شاهد رونق در این حوزه خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مهدی روشنفکر در ادامه سفر به مناطق حوزه انتخابیه امروز (24 فروردین ماه) در جمع مردم روستای دارشاهی از توابع شهرستان دنا، گفت: مرور گذشته مردمان، تحصیل‌کردگان و نسل امروزی این دیار نشان از بزرگی و مردانگی این مردم دارد.

 

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خود را خادم همه مردم می‌داند و در تلاش برای خدمت‌رسانی است، افزود: همان طور که در شعارهای انتخاباتی گفتم، «سیلارستان لوداب» با «چنارستان و دارشاهی» با «چال‌شاهین» تفاوتی ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه در چند ماهه اخیر برای سومین بار در جمع مردم دارشاهی حضور دارم، ادامه داد: در ماه‌های گذشته پروژه تقویت شبکه برق روستا با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان به مرحله اجرا درآمده است.

 

روشنفکر با بیان اینکه توسعه شبکه آبرسانی دارشاهی با اعتبار 13 میلیارد تومان نیز کلنگ زنی و در مرحله اجرا است، افزود: از دیگر خدمات ارائه شده به روستای دارشاهی لایه روبی، احداث جداول و تقویت شبکه اینترنت به 4g  است.

 

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در ادامه پروژه اجرای طرح هادی روستایی و 23 هزار متر آسفالت معابر با اعتبار چهار میلیارد و 300 میلیون تومان را کلنگ زنی کرد و سپس در جمع مردم روستای «سمرون» حضور یافت.

 

وی به خدمات ارائه شده به این روستا اشاره کرد و گفت: 13 میلیارد تومان جهت تکمیل ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی روستاهای سمرون، احمدغریب، چم‌عربی و گندی‌زار لحاظ شده و این پروژه با پیشرفت فیزیکی 60 درصدی همراه است.

 

روشنفکر خاطرنشان کرد: 100 میلیون تومان جهت تعمیر ایستگاه پمپاژ کشاورزی قدیمی روستا لحاظ شد و تقویت شبکه برق روستای سمرون نیز از دیگر خدمات است.

 

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: در این بازدید اجرای آسفالت به متراژ 10 هزار متر و اجرای سیل بند به متراژ 400 متر با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 800 میلیون تومان کلنگ زنی شد.

 

روشنفکر و هیئت همراه سپس در جمع صمیمی مردم روستای دشت‌رز حضور یافتند و پروژه آسفالت و بهسازی 10 هزار متر معابر این روستا با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

 

وی به ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری در روستاهای شهرستان دنا اشاره کرد و گفت: جهت رونق گردشگری و ایجاد فضای کسب و کار خانگی، پیگیر تسهیلات و اعتبارات هستیم و در آینده به امید خدا شاهد رونق در این حوزه خواهیم بود.

کد خبر 1165685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha