تقویت ارتباط و اعتمادسازی میان مردم و فعالان فرهنگی هنری در کردستان

نماینده ولی فقیه در کردستان بر تقویت ارتباط و اعتمادسازی میان مردم و فعالان فرهنگی و هنری با مسئولان در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان به مناسبت هفته هنر انقلاب در دیدار و نشست صمیمی جمعی از هنرمندان استان کردستان در سنندج به شاخصه‌های فرهنگ و هنر در استان پرداخت  و اظهار کرد: اخلاص از شاخصه‌های هنر انقلاب و هنرمند انقلابی است و باید هنرمند در کار هنری خود اخلاص داشته باشد و برای اسلام و انقلاب کار کند.

 

 

وی با اشاره به اینکه باید از ابزار هنر به نحو شایسته استفاده کرد، افزود: باید برای هنر ارج نهاد و برای آن ارزش قائل شد تا شاهد اقدامات مثبت آن در جامعه باشیم.

 

 

حجت‌الاسلام پوزذهبی یادآور شد: تلاش برای ارتقا، پیشرفت و توسعه هنر در جامعه ضروری است و هنرمندان باید برای امیدآفرینی در جامعه گام بردارند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر سریال سنجر خان اتفاق خوب و مثبتی در عرصه هنر و تاریخ استان کردستان است و انتظار می‌رود اینگونه اتفاقات مثبت و معرفی چهره‌های شاخص فرهنگی، هنری و تاریخی از طریق هنر بیشتر شود.

 

 

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: تولید محتواهای عالی و متعالی از موارد ضروری در هنر به شمار می‌رود و  هنرمندان می‌توانند با تولید محتواهای امیدوار کننده در کنار واقعیت‌ها و اقدامات انجام شده، اعتماد را در جامعه افزایش دهند.

 

 

وی به بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین جهاد تبیین نیز اشاره  اذعان کرد: متولیان حوزه فرهنگی و همچنین سایر دستگاه‌های مربوطه در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین جهاد تبیین تلاش کرده و آن را اولویت قرار دهند.

کد خبر 1165693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha