ضرورت راه اندازی بانک امانات پزشکی خانه های هلال

غلامی با بیان اینکه گیلان جزء پنج استان حادثه خیز کشور است، با تاکید بر ضرورت راه اندازی بانک امانات پزشکی خانه های هلال گفت: با ایجاد خانه‌های هلال در مناطق مختلف نیروهای آموزش دیده محلی می توانند میزان آسیب دیدگی افراد را کاهش دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سیاوش غلامی» شامگاه روز گذشته(چهارشنبه، ۲۴ فروردین) در آیین توزیع بسته های معیشتی توسط خانه هلال کماکل پیربازار که به مناسبت ماه مبارک انجام شد، اظهار کرد: تاکنون ۴۴۴ خانه هلال در مراکز دهستان‌ها و روستا‌های استان افتتاح شده است.



مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ساماندهی و آموزش داوطلبان، ارائه آموزش‌های عمومی به مردم و ایجاد آمادگی در زمان وقوع حوادث را از اهداف راه اندازی خانه‌های هلال در گیلان اعلام کرد.



وی گفت: با توجه به اینکه گیلان جزء پنج استان حادثه خیز کشور است گفت: ایجاد خانه‌های هلال در مناطق مختلف استان ضروری است تا در زمان حادثه، با استفاده از نیرو‌های آموزش دیده محلی، میزان آسیب دیدگی به افراد کاهش یابد.



غلامی همچنین به ضرورت راه اندازی بانک امانات پزشکی خانه هلال این روستا، اشاره کرد و افزود: این حرکت خیرخواهانه که با هدف ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و همدلی انجام می‌شود فرصت مناسبی است که خیرین ضمن همدلی و همراهی با اهدای کمک‌های خود بخشی از آلام بیماران نیازمند را برطرف می کنند.



وی ادامه داد: بانک‌ امانات تجهیزات پزشکی نقش بسزایی در رفع نیازهای پزشکی مردم به ویژه نیازمندان دارد و خیران، نیکوکاران و اقشار مختلف مردم که تمایل دارند برای مساعدت به بیماران نقش داشته باشند می توانند کمک‌های خود را به بانک امانات تجهیزات پزشکی این جمعیت برای حمایت از بیماران اهدا کنند.



گفتنی است؛ در انتهای این مراسم، با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان از اعضای خانه هلال کماکل پیربازار رشت تقدیر شد. همچنین ۵۲ بسته معیشتی هر کدام به ارزش چهار میلیون ریال، بین افراد کم برخوردار و نیازمند منطقه کماکل پیربازار توزیع شد.

کد خبر 1165722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha