برگزاری دوره آموزشی زیباخوانی نماز به همت ستاد کانون های مساجد قم

حجت الاسلام والمسلمين روحاني از برگزاري دوره آموزشي زيباخواني نماز به همت ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگی هنری مساجد استان قم در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شیستان از قم، حجت الاسلام والمسلمین سعید روحانی با اشاره به اهمیت آموزش صحيح تجويد الصلاه و زيبا خواني نماز در سنین نوجوانی و جوانی، گفت: بر اساس تاکید شریعت اسلام بر صحیح خوانی نماز که از شرایط صحت نماز است و با هدف جاری کردن روح معنوی نماز در افراد، افزایش سطح تاثیر نماز در رفتار و کردار اجتماعی شخص، دوره آموزشی زیباخوانی نماز برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های  فرهنگی هنری مساجد استان قم افزود: این دوره آموزشی به همت ستاد هماهنگی کانون های فهما قم و با حضور قاری بین المللی دکتر علی اصغر شعاعی برگزار می شود.

 

ویتصریح کرد: دوره آموزشی زیباخوانی نماز ویژه طلاب و مربیان قرآن می باشد و به شرکت کنندگان در صورت قبولی در آزمون نهایی، گواهی دانشگاهی اعطا خواهد شد.

 

حجت الاسلام والمسلمين روحاني با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام در این دوره حداکثر تا 23 فروردین1401 است، یادآور شد: این دوره آموزشی در تاریخ 25 فروردین ساعت 10 الی 12:30 در محل سالن جلسات ستاد هماهنگی کانون های فهما استان قم برگزار می شود.

کد خبر 1165798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha