گام دوم انقلاب اسلامی با بهره مندی و توجه به قرآن کریم محقق می شود

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اینکه مسیر گام دوم انقلاب اسلامی با بهره مندی و توجه به قرآن کریم طی می شود گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای انس با کلام الله مجید است.

« حجت الاسلام ابوالفضل مرادی» در خصوص برپایی دوره های تفسیر نور در ماه مبارک رمضان ویژه مساجد استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت:  گام دوم انقلاب اسلامی با بهره مندی و توجه به قرآن کریم طی می شود.

 

سرپرست امور مساجد استان البرز افزود: ایام الله ماه مبارک رمضان از مهمترین ایام با فضیلت است که با ارتباط گیری با جامعه قرآنی و آشنا به متن و محتوای کلام الله مجید زمینه تحقق گام دوم انقلاب اسلامی فراهم می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و فرمایش اخیر رهبرمعظم انقلاب در خصوص برپایی محافل قرآنی با محوریت مساجد اظهار کرد: مساجد با حضور اقشار قرآنی اعم از دانش آموزان، دانشجویان، حافظان قرآن، مترجمان به مفاهیم و تفاسیر در هر صنفی بستر توجه به قرآن کریم است.

 

وی ادامه داد: امام مسجد به عنوان مدیر مسجد با آگاهی از اهمیت توجه به کلام الله مجید امکان استفاده از برداشت های تفسیری، منابع دست اول برای فهم و تبیین قرآن کریم، جهت دهی به محتوای قرآنی متناسب با ماه رمضان با هدف بهره مندی از این ایام خاص را فراهم می کنند. 

 

سرپرست امور مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه های بسیج در زمینه تعالی و توجه به کلام الله مجید در ایام ماه رمضان سهم اساسی و شاخصی دارند. 

 

 

کد خبر 1165810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha