باید  زمینه تحقق شعار سال با برنامه‌ریزی و اقدامات عملیاتی مهیا شود

کنجوریان ،گفت: باید زمینه تحقق شعار سال طی سال با برنامه‌ریزی و اقدامات عملیاتی مهیا شود،و از دستگاه‌ها نیز انتظار می‌رود با حمایت با جوانان و محققان و تولید داخل بکوشند تا اقتصاد رونق پیداکرده و اشتغال در جامعه ایجاد شود.

 

عبادالله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:مقام معظم رهبری همه ساله به مناسبت‌های مختلف و با توجه به شرایط زمان و مکان شعاری را  تبیین می‌کنند که امسال هم بحث تولید و اشتعال‌زایی با استفاده از ظرفیت دانش بنیان را داشتیم.

 

 

فرماندار هرسین افزود: باید شعار سال را به عنوان دستور سال در نظر گرفت، و همه مسئولان و جوانان باید با قدرت برای اجرایی کردن و عملیاتی شدن این شعار تلاش کنند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: برای تحقق شعار سال از ایده های نخبگان حوزه گردشگری در راستای گسترش صنعت توریسم شهرستان با توجه به ظرفیت های مختلف و بسیار متنوع تاریخی و فرهنگی منطقه استفاده کنند.

 

 

کنجوریان تصریح کرد : شعارها و منویات سال های گذشته مقام معظم رهبری بویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی بعنوان راهبردی مهم راه گشای بسیاری از مشکلات کشور با توجه به شدت و سنگینی تحریم های ظالمانه بود.

 

 

فرماندار هرسین اظهار کرد:حرکت اقتصادها به سمت دانش‌بنیان شدن علاوه بر اینکه موجب افزایش توان رقابتی کشورها می‌شود می‌تواند در حوزه تجارت خارجی، ضمن ایجاد یک پایگاه اقتصادی در جهان به افزایش قدرت نرم کشورها کمک کند.

 

 

کد خبر 1165811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha