افزایش ۱۹ درصدی مصرف بنزین در خراسان شمالی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی گفت: میزان مصرف بنزین در این استان طی سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن، ۱۹ درصد افزایش داشت.

«مجتبی شکوری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان بدون اشاره به میزان مصرف این فرآورده نفتی اظهارداشت: در این مدت میزان مصرف نفت سفید در استان نسبت به سال ماقبل ۲۳ درصد کاهش داشته است.

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی گفت: میزان مصرف نفت‌گاز یک درصد کاهش و میزان مصرف نفت‌گاز نیروگاه یک درصد کاهش را نشان می دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت میزان مصرف بنزین سوپر  نسبت به سال ۹۹، ۱۴۲ درصد کاهش و میزان مصرف گاز مایع چهار درصد کاهش یافته است.

 

دو هزار و ۱۵۹ دستگاه خودرو عمومی دوگانه سوز شد

 

شکوری در بخش دیگر سخنان خود از دوگانه سوز شدن رایگان دو هزار و ۱۵۹ دستگاه خودرو عمومی خبر داد و گفت: خودروهای عمومی به صورت رایگان دوگانه‌سوز می‌شود که تاکنون رانندگان دو هزار و ۱۵۹ دستگاه خودرو از این مزیت استفاده کرده اند.

 

وی افزود: تاکنون رانندگان دوهزار و ۲۶۵ دستگاه خودروی عمومی متقاضی دوگانه سوز شدن خودروی خود شده و در سامانه مربوط ثبت نام کرده اند و از این تعداد ۱۰۶ نفردر نوبت انتظار هستند.

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی اظهارداشت: مالکان خودروهای تاکسی عمومی، وانت‌بارها، نیسان و کامیونت می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی به آدرس https://gcr.niopdc.ir  نسبت به ثبت نام در این خصوص اقدام کنند.

 

در خراسان شمالی چهار کارگاه برای دوگانه سوز کردن خودروها فعال است که دو کارگاه در شهرستان بجنورد، یک کارگاه در شهرستان شیروان و یک کارگاه در شهرستان اسفراین به شهروندان خدمات می‌دهد.

 

 

کد خبر 1165841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha