اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در خراسان جنوبی برگزار شد

اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با تجلیل از ۵۲۵ نفر شرکت کننده در بخش فردی و ۲۱ خانواده در بخش خانوادگی این جشنواره در خراسان جنوبی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی امروز (25 فروردین) با حضورمسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی و خدام رضوی در بیرجند برگزار شد.

 

«محمود حاجی» مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: این جشنواره کار مشترک نهاد کتابخانه های عمومی، آستان قدس رضوی و فرهنگ و ارشاد اسلامی است که برگزار شده است.

 

وی با بیان اینکه در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی 32 هزار و 191 نفر از خراسان جنوبی شرکت کردند، گفت: این جشنواره در سه بخش کودک، نوجوان و بزرگسال و در دو بخش فردی و خانوادگی برگزار شده است.

 

حاجی در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد: اشاعه و ترویج سیره ائمه اطهار (ع) و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و اشاعه و ترویج فرهنگ مهدویت از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی ادامه داد: سال گذشته یک بخش جانبی در خصوص حضرت معصومه (ع) به این جشنواره اضافه شد و امسال نیز بخش مهدویت و امام زمان(عج) به این جشنواره اضافه شده است.

 

وی با بیان اینکه تولیدات محتوای فرهنگی خوبی در این جشنواره داشتیم، گفت: حدود 6 سال است که این جشنواره با همکاری نهاد کتابخانه برگزار می شود و امسال دستگاه های اجرایی استان کمک و همکاری خوبی در اجرای این جشنواره داشتند.

 

گفتنی است در این جشنواره 525 نفر در بخش فردی و 21 خانواده در بخش خانوادگی در استان حائز رتبه برتر شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد خبر 1165850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha