دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی از ارزش ها و آرمان های انقلابی است

ستاری، به اهمیت پاسداشت دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی از ارزش ها و آرمان های انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم اباد، «بهرام ستاری»، در آیین اختتامیه کتاب «کهنه سرباز»، و فیلم مستند اسکندر که به همت حوزه هنری لرستان برگزار شد، اظهارداشت: دوران دفاع مقدس تاریخی ماندگار در انقلاب است، آن دوران گنجینه ای ارزشمند برای  همه نسل ها است و بهره مندی از این گنجینه نیاز جامعه امروز و آینده است.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان افزود: دوران هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان با ایثار، فداکاری، جانفشانی و از خودگذشتگی رزمندگان  در جبهه های جنگ در برابر تجاوز دشمنان ایستادند و درس مقاومت و ایستادگی را به ما آموختند.

 

وی با بیان اینکه گفتمان دفاع مقدس به‌عنوان یکی از ارزشمندترین گفتمان‌هایی است که در درون آن ابرمردهایی وارد عرصه دفاع و جهاد شدند، گفت:  امروز به عنوان یادگاران دفاع مقدس مورد تکریم و احترام همه ما قرار می‌گیرند و این گفتمان به یادماندنی، ستودنی و شنیدنی است.

 

ستاری با اشاره به قرار گرفتن در هفته هنر انقلاب عنوان کرد: هنری ماندگار است که با عشق و شهود باشد و با ارزش‌های دینی آمیخته شده باشد و این هنر شهید آوینی بود که هنر انقلاب اسلامی را ستودنی کرد و برای ما به ارمغان آورد.

کد خبر 1165856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha