حفظ نظام که میراث امام (ره) و شهداست، مهمترین رویکرد ماست

شیبانی گفت: حفظ نظام که میراث امام (ره) و شهداست، مهمترین رویکرد ماست باید همانند جان از نظام حفاظت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «لطف الله شیبانی»، امروز (پنج شنبه 25 فروردین) در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شیراز که در این فرمانداری برگزار شد، گفت: بار این امانت را به دوش من گذاشتند و از درگاه خداوند متعال طلب کمک و یاری می کنم.

فرماندار جدید شیراز اضافه کرد: امید است پس از پایان فعالیت مایه سربلندی باشیم و مایه سرافکندگی نباشیم و ما در آنچه که توان داریم در خدمت هستیم و درِ فرمانداری روی عزیزان باز است.

وی با اشاره به اینکه در این راستا از همکاران فرمانداری استدعا داریم با مراجعین با اخلاق خوش و تواضع برخورد داشته باشند، تاکید کرد: در این مسیر خطوط لازم را حفظ می کنیم.

شیبانی گفت: حفظ نظام که میراث امام (ره) و شهداست، مهمترین رویکرد ماست باید همانند جان از نظام حفاظت کنیم و فرامین و فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است که کلام و مرام رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) فصل الخطاب ماست و حدود و ارکان نظام از دیگر خطوط ماست.

فرماندار جدید شیراز با اشاره به اینکه هر کس در این مسیر است خدمتگذار او خواهیم بود، تاکید کرد: قریب به 10 سال است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد اقتصاد نامگزاری می کنند و اگر گره کوچکی باشد که به دست من باز شود خوشحال خواهم شد.

وی با اشاره به اینکه جهاد تبیین یک فریضه فوری است و در این زمینه در خدمات علما، فضلا، دانشگیان، فعالین فرهنگی و اصحاب رسانه هستیم، افزود: دست کمک به سوی همه عزیزان دراز می کنم و برای رضای خدا به من یاری برسانند.

کد خبر 1165863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha