طبخ ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم برای خانوارهای نیازمند کرمانشاهی

ترکمانه، گفت: امسال ۳۷ آشپزخانه مهدوی در ماه مبارک رمضان حداقل ۱۱۰ هزار پرس غذای گرم برای خانوارهای نیازمند با مشارکت خیران نیک اندیش طبخ خواهند کرد.

پیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: در ماه مبارک رمضان امسال پویش به عشق علی(ع) با مشارکت خیران و با هدف اطعام خانوارهای نیازمند و اکرام فرزندان ایتام و محسنین در حال اجر است در این پویش ارزش هر پرس غذای گرم ۳۰ هزار تومان و هر بسته معیشتی ۲۵۰ هزار تومان است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه افزود: نذورات مردمی در این ماه مبارک به غذای گرم و سبدهای معیشتی تبدیل می شوند وامیدواریم تا پایان ماه رمضان با همراهی خوب خیران در پویش به عشق علی(ع)  ۲۵ هزار سبد معیشتی برای خانوارهای نیازمند طبخ و تامین شود.

 

وی خاطر نشان کرد: خیرین و مردمی که دوست دارند نذورات و کمک های خود را در راه خیر هزینه کنند می توانند کمک های نقدی به شماره کارت۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷، شماره گیری کد دستوری #۰۸۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن های همراه، اسکن کد QR و مراجعه به سایت الکترونیکی Kermanshah.emdad.ir  از مسیرهای مشارکت غیرحضوری در پویش به عشق علی(ع) است.

 

ترکمانه تصریح کرد: نیکوکاران می توانند برای راهنمایی بیشتر با شماره های ۸۲۴۰۷۷۶-۰۸۳۳و۸۲۱۴۶۳۶-۰۸۳۳ تماس حاصل کنند.

 

کد خبر 1165885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha