شیراز در حوزه‌ های مختلف فرهنگی و هنری صاحب سبک است

اصنافی گفت: خوشبختانه در شیراز بستتر مطلوبی برای انجام فعالیت های انقلابی فراهم است و شیراز دارای مکتب در حوزه‌ های مختلف فرهنگی و هنری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احسان اصنافی»، امروز (پنج شنبه 25 فروردین) در دیدار با «هادی حجازی ‌فر»، کارگردان فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» گفت: شهرداری شیراز برای حمایت از آثار فاخر و فیلم های ارزشمند برای اقشار محلات کم برخوردار آمادگی دارد.

شهردار شیراز افزود: خوشبختانه در شیراز بستتر مطلوبی برای انجام فعالیت های انقلابی فراهم است و شیراز دارای مکتب در حوزه‌ های مختلف فرهنگی و هنری است.

وی اضافه کرد: میدان دادن به استعدادهای هنری موجب کسب نتایج مطلوبی در حوزه‌ های فرهنگی و هنری می شود و فرهنگسراهای شهرداری شیراز قابلیت استفاده به عنوان سینمای محلی را دارند و آمادگی حمایت از فیلم ‌های ارزشمند و فاخر برای اقشار کم برخوردار در محلات شیراز را داریم و برای تبلیغ فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» به عنوان یک فیلم فاخر نیز شهرداری شیراز اقدام داشته است.

اصنافی تاکید کرد: پروژه «تئاتر پردیس» از پروژه‌ های شاخص منطقه 11 شهرداری شیراز به شمار می رود و در بلوار «نصر» شیراز در مساحت یک هکتار احداث شده و پردیس «سینمایی جوان» نیز از برنامه های شهرداری شیراز در زمینه سینما و تئاتر در یکی از محلات کم برخوردار شهر به مراحل پایانی رسیده است.

کد خبر 1165888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha