لزوم باز بودن باید درهای مسجد و حسینیه های شیراز برای اجرای طرح هویت محلات

مشفقیان گفت: برای کسب نتایج مطلوب در طرح احیای هویت محلات با محوریت مساجد، باید درهای مسجد و حسینیه ها باز باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مصطفی مشفقیان»، امروز (پنج شنبه 25 فروردین) در جلسه محرومیت ‌زدایی که در منطقه ۲ شهرداری شیراز برگزار شد، گفت: برای کسب نتایج مطلوب در طرح احیای هویت محلات با محوریت مساجد، باید درهای مسجد و حسینیه ها باز باشد.

معاون فرهنگی شهرداری شیراز افزود: مساجد و حسینیه ‌ها در طرح احیای هویت محلات با محوریت مساجد به عنوان فرهنگسراهای کوچک مورد توجه قرار دارند.

وی اضافه کرد: برای اجرای مطلوب این طرح در شیراز چند مسجد باید به عنوان کانون اصلی طرح هویت احیای محلات انتخاب شوند و شهرداری شیراز نیز برای ارائه خدمات به تامین زیرساخت های لازم با انجام سرمایه ‌گذاری خواهد پرداخت.

مشفقیان تصریح کرد: شهرداری شیراز برای راه اندازی مراکز مشاوره و کتابخانه در مساجد نیز آمادگی لازم را دارد و منطقه ۲ شهرداری شیراز از محروم‌ ترین نقاط شهر از نظر کمبود فضاهای فرهنگی است که شهرداری شیراز برای ایجاد زمین‌ های چمن و فنس‌ کشی آنها آمادگی دارد.

وی ادامه داد: خواستار بهره ‌برداری از سالن ‌ها و زیرساخت‌ های ورزشی با در اختیار گذاشتن این فضاها به سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری شیراز هستیم.

مشفقیان بودجه سازمان فرهنگی شهرداری شیراز را یک رقم اعلامی و یک رقم تخصیصی عنوان کرد و گفت: اولویت حمایت مالی سازمان فرهنگی از رویدادهای دارای اهمیت بیشتر است.

کد خبر 1165900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha