مدیران باید عزم خود را برای عملیاتی کردن شعارهای دولت به کار گیرند

حجت‌الاسلام نکونام گفت: رییس‌جمهور با تمام توان برای تحقق آمارن های انقلاب اسلامی و شعارهای خود وارد عمل شده است و مدیران و کارگزاران نیز باید بر کارایی و همت خود بیفزایند تا شعارهای دولت محقق شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (پنجشنبه ۲۵ فروردین) در نشست شورای اداری این استان که در محل موزه دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: دولت سیزدهم با تمام وجود به دنبال جلوه دادن کامل آرمان های انقلاب اسلامی است و از این رو کارگزار این دولت نیز باید یک رفتارهای دیگری نسبت به کارگزاران دولت‌های دیگر داشته باشند.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: عدالت طلبی و خدمت به مردم و امیدوار ساختن آنها از ویژگی‌های دولت سیزدهم است و امید می‌رود مدیران دولت با عمل به این اصول نور امیدی که در دل مردم شکل گرفته را تقویت کنند.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی از همه جهت با نظام های دنیوی متفاوت است، تصریح کرد: آنچه بیش از همه مورد توجه است ولایت اللهی بودن نظام جمهوری اسلامی است که در راستای نظام انبیاء الهی و داشتن نظام ولایت اللهی یک توفیق است.

 

حجت‌الاسلام نکونام تصریح کرد: اگر مسئول و مدیری باوری غیر از این داشته باشند بی شک نظام را نشناخته و به باورهای امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا باورمند نیست.

 

وی به رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب بر تقوا تاکید کردند و از همین رو کارگزار نظام جمهوری اسلامی باید دارای زهد باشد.

 

حجت‌الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: سهل انگاری و کم کاری در این دولت قابل پذیرش نیست و باید به این دولت نگاه ویژه‌ای شود .

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر تقویت روحیه خدمتگزاری به مردم، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای خدمت به مردم است و کارگزاران و مدیران از این ماه برای خدمت به مردم استفاده کنند.

 

کد خبر 1165921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha