مسئولین نسبت به اطلاع رسانی به موقع به کشاورزان در خصوص افتتاح حساب در بانک سپه اقدام کنند

مدیرکل غله سیستان و بلوچستان از مسئولین بانک عامل خواست نسبت به اطلاع رسانی به موقع به کشاورزان در خصوص افتتاح حساب در بانک سپه اقدام کنند تا با تحویل گندم به مراکز خرید، وجوه گندم مربوط همزمان با تحویل به حسابشان واریز گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، در راستای ارائه تسهیلات و پرداخت به موقع وجه گندمکاران، اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان سیستان و بلوچستان با بانک سپه استان و به منظور پیشبرد اهداف دولت تشکیل جلسه داد.

 

 دکتر غلامعلی گنجعلی مدیر کل غله سیستان و بلوچستان در این جلسه ضمن خیرمقدم گفت: این جلسه با رویکرد بررسی تفاهم نامه های فی مابین شرکت بازرگانی دولتی ایران و بانک سپه در راستای اتخاذ راهکارهای مناسب بهمنظور پیشبرد اهداف دولت در خصوص پرداخت بموقع وجوه مربوط به کشاورزان تشکیل شده و این اداره خواهان تعامل و همکاری مشترک با بانک سپه می باشد.

 

وی با بیان اینکه بانک سپه در زمینه خرید تضمینی گندم و تامین وجوه کشاورزان با دولت همکاری دارد، اظهار داشت: این همکاری را به فال نیک گرفته و امیدواریم با سعی و تلاش نسبت به مرتفع نمودن مسائل و مشکلات حوزه گندم،آرد و نان اقدام لازم معمول شود تا شاهد پیشبرد اهداف دولت باشیم.

 

مدیرکل غله استان در ادامه از مسئولین بانک عامل خواست نسبت به اطلاع رسانی به موقع به کشاورزان در خصوص افتتاح حساب در بانک سپه اقدام کنند تا با تحویل گندم به مراکز خرید، وجوه گندم مربوط همزمان با تحویل به حسابشان واریز گردد.

 

همچنین در ابتدای این جلسه شهرکی معاونت عملیاتی بانک سپه استان با ارائه اطلاعاتی درباره عملکرد و سوابق همکاری بانک سپه با مجموعه اداره کل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان بیان داشت: بانک سپه آمادگی خود را جهت تسریع در کار و تسهیل در پرداخت به موقع وجوه گندم به کشاورزان اعلام می نماید.

 

معاونت عملیاتی بانک سپه استان گفت: بانک سپه تکلیفی که در خصوص ارائه خدمات به قشر زحمت کش را برعهده گرفته را یک مسئولیت اجتماعی برخورد دانسته و با افتخار به این تکلیف عمل می‌کنیم تا بتوانیم رضایت کشاورزان را به دست آورده

 

وی با تاکید بر لزوم هماهنگی بیشتر و رفع نقاط ضعف افزود: جهت تسهیل و تسریع امور به هم افزایی و تعامل بیشتر بین متولیان این امر نیاز است.

کد خبر 1165922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha