لزوم تزریق دز سوم واکسیناسیون در راستای کنترل موج هفتم کرونا

شفیعیان گفت: با توجه به احتمال وقوع پیک هفتم در بازه زمانی پیش رو برآگاه سازی افکار عمومی جهت تزریق دز سوم واکسن کرونا تأکید می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (پنجشنبه ۲۵ فروردین) در جلسه ستاد شهرستانی مبارزه با بیماری کرونا ضمن تقدیر از فعالیت اعضای این ستاد در سال گذشته، گفت: با توجه به احتمال وقوع پیک هفتم در بازه زمانی پیش رو برآگاه سازی افکار عمومی جهت تزریق دز سوم واکسن کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی از طریق فضای مجازی و رسانه ها تأکید می شود.

 

فرماندار ویژه جهرم افزود: ناحیه مقاومت بسیج در ادامه طرح اثرگذار و ارزشمند «شهید سلیمانی» با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مراکز فرهنگی و سمعی- بصری زیرمجموعه کلیپ هایی را در این زمینه تهیه و پخش کنند.

 

وی با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه ها بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی نسبت به تشدید نظارت بهداشتی بر مدارس و مراکز آموزش عالی اقدام و نتیجه را به ستاد کرونای شهرستان اعلام کند.

 

شفیعیان متذکر شد: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا لازم است نظارت های بهداشتی به ویژه در مراکز پرتجمع افزایش یابد و مدیران شهرستان وضعیت زیر مجموعه خود را در تزریق واکسن کرونا با شفافیت رصد کنند.

کد خبر 1165925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha