دعوت از نخبگان در پیشبرد برنامه‌های تعلیم و تربیت مورد استفاده قرار می‌گیرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: دعوت از نخبگان در پیشبرد برنامه‌های تعلیم و تربیت استان مورد استفاده قرار می‌گیرد و در این برنامه‌ها معلمان محور اصلی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، هاشم ناظمی جلال مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در دیدار با نماینده ولی فقیه کردستان گزارشی از سوابق تحصیلی و کاری خود در حوزه‌های مختلف و همچنین برنامه‌های تدوین شده و سیاست‌ها را ارائه کرد.

 

 

وی با بیان اینکه با الطاف الهی و حسن اعتماد مسئولان وزارتی و استانی در آموزش و پرورش استان به عنوان خدمتگزار فرهنگیان و دانش‌آموزان مشغول بکار شده‌ام، اظهار کرد: با عنایت به سوابق کاری و شناختی که دارم، کار در این دستگاه بزرگ سخت و با چالش‌هایی همراه است.

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از تهیه و تنظیم برنامه کاری خود خبر داد و اظهار داشت: با دعوت از نخبگان و تشکیل تیم کاری و همفکری و همکاری مجموعه برنامه عملیاتی اجرایی خواهد شد.

 

 

وی هماهنگی و ارتباط بیشتر با سازمان‌های مرتبط با تربیت دانش‌آموزان از جمله صدا و سیما و مساجد، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، تلاش برای عملیاتی نمودن توصیه مقام معظم رهبری به جوانان در خصوص ورزش، تحصیل و تهذیب و ارتقاء جایگاه فرهنگیان را از اهم برنامه‌های خود بر شمرد و گفت: در این برنامه‌ها، معلمان محور اصلی هستند.

 

 

ناظمی جلال از مدرسه به عنوان مکانی برای عرضه فرصت نام برد و تصریح کرد: مدرسه باید به جایگاه واقعی خود برسد.

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح سیاست‌های کاری خود پرداخت و پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش، تعامل با مسئولان استانی، ائمه جمعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه دفتر نماینده ولی فقیه در استان و مدیریت مبتنی بر روابط انسانی و مشارکتی را از اهم سیاست‌های پیش بینی شده برشمرد.

 

 

 وی در پایان به برخی از چالش‌های پیش‌روی حوزه کاری آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت عزم عمومی و رویکرد حمایتی مسئولان کشوری و استانی از این نهاد، ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی و تلاش و همچنین پشتیبانی نماینده معظم ولی فقیه در استان، برنامه‌های آموزش و پرورش پیگیری و مسایل و مشکلات فرهنگیان رفع شود.

 

کد خبر 1165953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha