تجلیل از فعالان قرآني کانون هاي فرهنگی و هنری مساجد بدره

آئین تجلیل از فعالان قرآني کانون هاي فرهنگی و هنری مساجد بدره با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام همزمان با گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مراسم تجلیل از فعالان قرآنی کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان بدره همزمان با دوازدهمین  روز ماه مبارک رمضان و به میزبانی کانون  آیت الله خامنه ای این شهرستان برگزار شد که در این مراسم از  جمعی از فعالان قرآنی کانون های فهما در این شهرستان با اهدا جوایزی تجلیل شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام  در این مراسم  با تبریک ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن، ابراز کرد: ماه مبارک رمضان فرستی مغتن در راستای انس هر چه بیشتر با قرآن کریم و بهره مندی از مفاهیم و معانی آسمانی این کتاب شریف است.

 

حجت الاسلام « علی چراغی پور» با اشاره به اینکه انس جوانان و نوجوانان با کتاب قرآن کریم  زمینه ساز سعادت دنیوی و اخروی آنان است، گفت: هم نشینی با قرآن کریم موجب بهره مندی نسل جوان ما از سرچشمه زلال معرفت الهی خواهد شد.

 

وی با اشاره به فعالیت  10 کانون در شهرستان بدره، یادآور شد: در صدد هستیم تا ظرفیت کانون های مساجد در سالجاری  در خدمت توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی قرار گیرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام  ابراز کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد پایگاههای مردمی هستند که همواره محل حضور جوانان مومن و انقلابی است و باید از این ظرفیت برای تربیت و جذب هر چه بهتر استعداد های قرآنی بهره گرفت.  

 

وی بیان کرد: در همین راستا فعالیت هایی که در خدمت به  ترویج فرهنگ قرآن باشند مورد حمایت ویژه قرار میگیرند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام  در پایان از مدیران کانون های این شهرستان خواست تا نسبت به ثبت فعالیت های  خود در سامانه بچه های مسجد اقدام نمایید

 

گفتنی است برگزاری محفل انس با قرآن و تجلیل از جمعی از فعالان قرآن کریم شهرستان بدره  ارجمله برنامه های این مراسم بود.

کد خبر 1166018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha