ارتش در کنار مردم و همراه مسئولان است/ حضور مقتدرانه ارتش برای تامین امینت پایدار

امیر ماسوری با بیان اینکه ارتش همواره در کنار و همراه مردم و مسئولان بوده و هست، گفت: ارتش جمهوری اسلامی امروز در مرزهای کشور، با اقتدار هر چه تمام تر در دفاع از کیان اسلامی، حضور پرصلابت دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، جانشین قرارگاه غرب ارتش، ظهر امروز(۲۶ فروردین) در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز شهر ایلام در مصلای امام خمینی(ره) این شهر، به مناسبت فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی، اظهار کرد: امروز به برکت نظام مقدس اسلامی، ارتش جان برکف در اوج اقتدار قرار دارد.

 

امیر «کیومرث  ماسوری» با اشاره به اینکه ارتش همواره در کنار و همراه مردم و‌ مسئولان بوده و هست، گفت: ارتش جمهوری اسلامی در اقدامات و فعالیتهای مردم یاری از جمله  سیل گرگان و زلزله سرپل و ...  حضوری فعال داشته است.

 

وی با بیان اینکه ارتش در دوران دفاع مقدس  بیش از  ۴۸ هزار شهید  را تقدیم آرمان های بلند نظام و انقلاب کرده است، یادآور شد:ارتش هم اکنون در مناطق مرزی جهت تامین امنیت مرز به ویژه استقرار تیپ های رزمی قرارگاه غرب و  در مرزهای حساس مشترک با استان دیاله عراق و... حضوری پرصلابت دارد.

 

امیر ماسوری با اشاره به اینکه  امروز ارتش جمهوری اسلامی در مقابله با هر نوع تهدید مرزی و داخلی میهن اسلامی حضوری فعال دارد، ابراز کرد: ارتش جمهوری اسلامی همراه با سایر یگان های نظامی و انتظامی جهت ایجاد امنیت پایدار در کشور در خدمت مردم و نظام اسلامی است.

 

جانشین قرارگاه غرب ارتش جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: دستاوردهای ارزنده و حماسه آفرینی نیروی زمینی ارتش  جمهوری اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس،  سند افتخار و برگ زرینی افتخارات ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

 

گفتنی است، ۲۹فروردین به عنوان روز ملی ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی نامگذاری شده است.

کد خبر 1166031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha