فاز اول بیمارستان زیرکوه به زودی کلنگ زنی می شود

قناعت گفت: فاز اول بیمارستان زیرکوه به زودی با حضور وزیر بهداشت و درمان کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد قناعت» امروز (۲۶ فروردین) در جمع نمازگزاران شهر حاجی آباد اظهار کرد: بیمارستان زیرکوه از دغدغه های مردم، فرماندار و امام جمعه شهرستان می باشد که اقدامات خوبی هم تاکنون برای رفع این کاستی صورت گرفته است.

 

 وی ادامه داد: با پیگیری های نماینده مردم شهرستان های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، مجوز احداث این مجموعه درمانی اخذ شده و اعتبار مورد نیاز آن نیز تأمین شده است.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بر حضور وزیر بهداشت و درمان در مراسم کلنگ زنی بیمارستان زیرکوه اصرار داریم، تصریح کرد: این اصرار ما از آن جهت است که بتوانیم از اعتبارات در اختیار وزیر نیز برای این پروژه بهره مند شویم.

 

قناعت افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته فاز اول این پروژه که به زودی کلنگ زنی می شود، ۱۸ ماه بعد به اتمام می رسد.

 

وی از بازديدهایی گفت که در جریان سفر به زیرکوه انجام داده بود و گفت: برای آبرسانی به روستای خطیبی و اجرای شبکه آبرسانی و گازرسانی به ناحیه صنعتی شهرستان نیز قول هایی دادیم که به زودی محقق می شود.

 

به گفته وی؛ سفرهای شهرستانی استاندار در سه قالب رسمی، سرزده و موردی انجام می شود که هر کدام با ساختاری ویژه به نوعی پیگیری مشکلات مردم را به همراه دارد.
 

استاندار خراسان جنوبی در بخش ابتدایی سخنانش به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار کارگزاران نظام اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب(حفظه الله) در بیانات مبسوط خویش تمام جوانب و شقوق موضوعات مدیریتی، اخلاقی، دینی و مشکلات مردم را بر اساس آموزه های دینی و تجربیات سال های اول انقلاب تاکنون در قالب یک منشور بیان نمودند.
 

قناعت با تأکید بر این که در این منشور به چند آسیب اشاره شده که باید مورد توجه همه مسئولان نظام باشد، متذکر شد: یکی از این آسیب ها، انفعال و نقطه مقابل غرور می باشد که حکایت از روحیه ضعیف، ناتوانی، ناامیدی و یأس از رحمت الهی دارد و باعث قفل شدن کارهای خلق الله می شود.


وی ادامه داد: صبر در اجرای کارها ممکن است زمان بر شود و انرژی زیادی بخواهد اما تجربیات ما در طول ۴۳ سال گذشته نشان می دهد هر کجا پشتکار باشد و کارها با توکل به خدا و با برنامه انجام شود، موفق خواهیم بود.


به گفته وی؛ ما از ابتدای پیروزی انقلاب، در کنار نقاط ضعف، موفقیت هایی هم داشته ایم اما چون مثل ابرقدرت های جهان، امپراتوری رسانه ای دنیا را در اختیار نداشته ایم، موفقیت های ما کمتر دیده شده است.

 

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: ایران، تنها کشوری است که مستقل از شرق و غرب دنیا و با اتکاء به نیروی جوان، مردم سالاری دینی و توان داخلی، روی پای خود ایستاده و مستقل شده است.

 

 قناعت به موفقیت های ایران در عرصه های ملی و بین المللی اشاره کرد و متذکر شد: همه این موفقیت ها حاصل ایستادن و صبر ما در برابر مشکلات است.

 

وی اظهار داشت : با روی کار آمدن دولت سیزدهم و ایجاد شدن یک حالت متفاوت در پیگیری امورات، آینده روشن تری در انتظار ماست.

 

استاندار خراسان جنوبی امروز در سفر به شهرستان مرزی زیرکوه و در بازدید  از روستای خطیبی برای رفع مشکل آب شرب اهالی دستور ویژه صادر کرد.

 

قناعت همه دستگاه‌های متولی را مکلف کرد با تعبیه مخزن و تامین زیرساخت‌های لازم، مشکل آب شرب مردم روستا را تا یک ماه آینده برطرف کنند.

 

وی همچنین از شهرک صنعتی حاجی‌آباد بازدید کرد که آبرسانی و گازرسانی از مشکلات مطرح شده در این بازدید با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی بود که برای رفع این مشکلات تا هفته دولت قول مساعد داده شد.

 

 

کد خبر 1166057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha