سواد رسانه را یاد بگیریم/ دشمن از طریق فضای مجازی حیله‌گری می‌کند

حجت الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه فضای مجازی یک فرصت بزرگ و در عین حال یک تهدید جدی از سوی دشمنان انقلاب است گفت: دشمن از طریق فضای مجازی حیله‌گری می‌کند و جنگ رسانه‌ای علیه مسلمانان و کشورمان به راه انداخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام عبدالحسبن غبیشاوی» ظهر امروز (جمعه ۲۶ فروردین) در آئین عبادی سیاسی خطبه های نماز جمعه آبادان که در مصلای ثامن الائمه این شهر برگزار شد، با تبریک سالروز خجسته میلاد امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: سیره و روش زندگی این امام باید تبیین و مداحان شب میلاد این امام را به عزاداری تبدیل نکنند.

 

خطیب نماز جمعه آبادان به دیدار مسئولان ارشد نظام با مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: فرمایشات رهبر انقلاب حجت است و مسئولان می بایست به این سخنان گوش دهند.

 

وی تصریح کرد: رهبری تاکید کردند که مسئولان همانند دولت قبل برنامه‌ریزی خود را معطل برجام نکنند تا آسیبی به اقتصاد کشور وارد نشود.

 

حجت الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه فضای مجازی یک فرصت بزرگ و در عین حال یک تهدید جدی از سوی دشمنان انقلاب است ابراز کرد: دشمن از طریق فضای مجازی حیله‌گری می‌کند و جنگ رسانه‌ای علیه مسلمانان و کشورمان به راه انداخته است.

 

وی با اشاره به اینکه باید سواد رسانه را یاد بگیریم و خبرها را از منبع معتبر و مورد اطمینان رصد کنیم ادامه داد: دشمنان با استفاده از خبرهای جعلی قصد ضربه به نظام اسلامی را دارند که در این راستا انجام کار فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ضروری است.

 

امام جمعه آبادان خاطر نشان کرد: هر فرد می‌تواند در جامعه یک رسانه باشد و واقیعت‌ها را بیان و شفاسازی کند و مسئولان را از برخی کاستی‌ها مطلع کند.

 

وی همچنین با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی یاد آور شد: ارتش از افتخارات نظام و انقلاب است و بدنه آن از فرزندان این انقلاب اسلامی تشکیل شد؛ ارتش در صحنه های مختلف انقلاب در کنار نیروهای انقلابی توطئه‌های دشمنان و ضد انقلاب را خنثی کرد.

 

کد خبر 1166090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha