مسئولان دستگاه‌های اجرایی نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم خرمشهر تدبیر کنند

حجت الاسلام عادل پور از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم خرمشهر تدبیر کنند و گفت: مسئولان به منظور واردات کالای ته لنجی در خرمشهر چاره اندیشی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام محمدجواد عادل پور» ظهر امروز (جمعه ۲۶ فروردین) در آئین عبادی سیاسی خطبه های نماز جمعه خرمشهر که در مصلای مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به فضلیت شب های قدر اظهار کرد: باید خود را برای شب های قدر آماده کنیم.

 

خطیب نماز جمعه خرمشهر در بخش دیگری از سخنان خود، با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ارتش راهبردی و بازوی قدرتمند جمهوری اسلامی است که در همه صحنه‌ها و عرصه‌های اجتماعی، فناوری تاریخ ایران اسلامی درخشیده و امروز ملت قدردان ارتش است.

 

وی با اشاره به فتنه آمریکایی‌ها بین کشورهای مسلمان تصریح کرد: آمریکا در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی که به سمت فروپاشی حرکت می‌کند درصدد اختلاف افکنی و ایجاد فتنه مذهبی بین کشورهای اسلامی است.

 

حجت‌الاسلام عادل‌پور با بیان اینکه آمریکایی‌ها به دنبال ایجاد فتنه شیعه و سنی بین کشورهای مسلمان هستند اضافه کرد: کشورهای مسلمان به ویژه عراق و افغانستان باید مراقب باشند فتنه‌های فضای مجازی خللی در وحدت ملت های مسلمان ایجاد نکند.

 

وی در بخش دیگری از خطبه ها به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسئولان جمهوری اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: دیدار مقام معظم رهبری بعد از یک تعطیلی ۲ ساله به واسطه ویروس کرونا نکات و محورهای مهمی داشت.

 

امام جمعه خرمشهر از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم خرمشهر تدبیر کنند و گفت: مسئولان به منظور واردات کالای ته لنجی در خرمشهر چاره اندیشی کنند.

 

وی یکی از ظرفیت‌های بی‌نظیر برای کشور و شهرستان خرمشهر را وجود مرز زمینی و دریایی خواند و بیان کرد: شهری که هم مرز خاکی و هم مرز دریایی داشته باشد به ندرت در کشور پیدا می شود و خرمشهر از جمله شهرهایی است که این ظرفیت را دارد اما متاسفانه از این ظرفیت برای پیشرفت و درآمد مردم این شهر استفاده نمی‌شود این در حالی است وضعیت اقتصادی خرمشهر مطلوب نیست.

 

حجت الاسلام عادل پور تاکید کرد: به نظر می‌آید اراده‌ای پشت این قضیه است که نمی‌گذارد واردات کالای ته‌لنجی در خرمشهر محقق و استفاده مردم از مرز محقق شود.

 

کد خبر 1166092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha