انفعال و غرور مدیران آسیبی برای نظام است/ کمک به نیازمندان در ماه رمضان

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به آسیب هایی که در بدنه مدیریت کشور وجود دارد، گفت: انفعال و غرور برخی از مدیران و مسئولان نسبت به مردم آسیب جدی برای نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، حجت الاسلام «سید مجتبی میردامادی» در خطبه های نماز جمعه اصفهان با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان و عزم و اراده دولت در پیشرفت نظام اظهارداشت: فرصت های خوبی در کشور ایجاد شده و روند روبه رشدی را در حوزه های مختلف داریم که باید این موارد تبیین و مورد توجه قرار گیرد.

 

امام جمعه موقت اصفهان افزود: روند خدمت رسانی به مردم و توسعه و پیشرفت در حوزه های مختلف از رویش های انقلاب است و نباید نسبت به آن بی توجه باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه برخی از رفتارهای غلط مسئولان به نظام مدیریتی کشور آسیب می زند، تصریح کرد: انفعال و غرور برخی از مدیران و مسئولان نسبت به مردم آسیب جدی برای نظام است و باید این مشکلات حل بشود.

 

حجت الاسلام میردامادی رفتار نیکو و صحیح با مردم را مهم خواند و اذعان داشت: نباید بی مهری و رفتار مغرورانه ای نسبت به ارباب رجوع و مردم وجود داشته باشد.

 

وی با اشاره به برخی از بی قانونی ها و رفتار غلط مثل افطاری های گران قیمت و میلیاردی در اصفهان انتقاد کرد و اذعان داشت: چطور با شرایط سخت اقتصادی چنین اتفاقاتی در شهر رخ می دهد و این آسیبی برای کشور است و جامعه شیعی نباید چنین عملکردی را داشته باشند.

 

امام جمعه موقت اصفهان، اسراف و زیاده روی و همچنین اتلاف بودجه بیت المال را آسیبی برای جامعه برشمرد و یادآورشد: در بعضی از دستگاه های اداری شاهد چنین وضعی هستیم و حتی در ماه مبارک رمضان ناهار خورده می شود.

 

وی بر حفظ شان و جایگاه این ماه مبارک تاکید کرد و اظهارداشت: نباید شان و جایگاه این ایام از بین برود بلکه روزه داری و توجه به دستورات دینی برای سعادت فردی و اجتماعی کارساز می باشد.

 

 

کمک به نیازمندان در ماه رمضان

 

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به طرح‌هایی که در ماه مبارک رمضان برای حمایت از نیازمندان اجرا می شود، تصریح کرد: طرح‌های اکرام ایتام، کمک به نیازمندان و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد از جمله آن ها است که عموم مردم به ویژه اغنیا در این امر مشارکت کنند.

 

وی ادامه داد: برخی از افراد سرپرست خانواده به دلیل بدهی و مشکلات اقتصادی روانه زندان شده و خانواده آنان دچار مشکل هستند که اجرای برنامه یک شهر ضیافت فرصت خوبی برای آزادی زندانیان شد است.

 

خطیب جمعه اصفهان کمک به تامین جهیزیه نوعروسان و زمینه سازی اشتغال و ازدواج اقشار آسیب پذیر را جز ضرورت‌های جامعه بیان کرد.

 

وی به روز ارتش نیز اشاره کرد و تلاش ها و رشادت های این یگان نظامی در حفظ امنیت کشور را مهم خواند و افزود: فطرت پاک نیروهای ارتش سبب همراهی با نظام و اسلام شد و امروز افتخارات زیادی را به همراه داشته است.

کد خبر 1166094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha