معنویت در ارتش نهادینه شده است / رشادت ها غیرقابل انکار

امیر سرتیپ جعفری گفت: معنویت با انس با قرآن و اهل البیت(ع) در ارتش ایران نهادینه با ارتش های دنیا متفاوت کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، امیر سرتیپ «مجتبی جعفری» در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان به مناسبت روز ارتش به پیشرفت و ظرفیت های خاص این یگان نظامی اشاره کرد و اظهارداشت: اعتقادات و باورهای ارزشی در بین نیروهای ارتش نهادینه و فعال است.

 

مشاور فرمانده ارتش افزود: معنویت با انس با قرآن و اهل البیت(ع) در ارتش ایران نهادینه با ارتش های دنیا متفاوت کرده است که رهبر کبیر انقلاب تنها کسی بود که به این باور ارزشی پی برد.

 

وی به بیعت ارتش با بنیان گذار انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: آن حرکت تاریخی و پیوستن ارتش به انقلاب دستاوردها و خدمات زیادی را به همراه داشته است.

 

امیر جعفری به جایگاه ارتش در نزد رهبر کبیر انقلاب اشاره کرد و یادآورشد: همواره حضرت امام(ره) با نگاه ویژه به ارتش پیام صادر کرده و مورد تکریم و احترام قرار می دادند.

 

وی به راهبردهای ارتش در دوران انقلاب اسلامی پرداخت و اذعان داشت: در دوران دفاع مقدس و پس از آن خدمات زیادی برای رفع نیازهای کشور انجام شده و نیروهای مسلح همگی در حقظ نظام تلاش می کنند.

 

 

رشادت ها غیرقابل انکار

 

مشاور فرمانده کل ارتش با اشاره به رشادت های نیروهای مسلح در برابر زیاده خواهی های دشمن خاطرنشان کرد: ارتش در این میان خدمات زیادی را انجام داده و در زمان صلح در خصوص مسائل خاص کشور مثل کرونا نقش آفرینی داشته است.

 

وی ادامه داد: فرماندهان بزرگ ارتش مثل شهید صیاد شیرازی منشا خدمات زیادی بوده اند و دیگر رزمندگان نیز در این سال ها جان فشانی کرده اند و که این فعالیت ها غیرقابل انکار است.

 

کد خبر 1166096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha