برگزاری سلسله سخنرانی‌های«جایگاه و مصادیق اخلاق از دیدگاه اسلام» در مسجد ابوذر فومن

حجت‌الاسلام شایان گفت: سلسله سخنرانی‌های «جایگاه و مصادیق اخلاق از دیدگاه اسلام» به مناسبت ماه مبارک رمضان در مسجد ابوذر فومن برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام«علی شایان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار کرد: مسجد ابوذر کیش‌ رودبار فومن از مساجد فعال در منطقه فومنات است که مانند مابقی مساجد در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌هایی در این مکان مقدس اجرا می‌شود.

 

امام جماعت مسجد ابوذر فومن با اشاره به برگزاری نماز جماعت و قرائت ادعیه روزهای ماه مبارک رمضان و ... افزود: تلاش می‌کنیم ویژه‌برنامه‌های این مسجد در ماه رمضان، متنوع، جذاب و نو باشند و مطالبی نو در سخنرانی مطرح کنیم تا گروه‌های گوناگون مردم به ویژه نسل جوان به حضور بیشتر در این خانه ترغیب شوند.

 

وی گفت: در شب‌های ماه مبارک رمضان پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، اقدام به سخنرانی در زمینه «جایگاه و مصادیق اخلاق از دیدگاه اسلام» می‎کنم که در این سخنرانی مسائل کاربردی فراوانی در حوزه‌های فردی، خانوداگی، اجتماعی و سیاسی از منظر دیدگاه اسلامی مطرح می‌شود.

 

حجت‌الاسلام شایان تصریح کرد: پس از اتمام سخنرانی، به صورت دورهمی با مستمعین اعم از جوانان و بزرگسالان نشسته و مباحث معرفتی، عقیدتی و علمی مطرح می‌شود.

 

امام جمعه موقت گوراب‌زرمیخ خاطرنشان کرد: مسجد باید محور فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، تربیتی و سیاسی باشد تا همه اقشار جامعه جذب شوند و ماه رمضان بهترین فرصت برای جذب عامه مردم به خصوص جوانان به مسجد است.

کد خبر 1166122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha