تجلیل از استاد ایرج رک رک؛ شاعر پیشکسوت انقلاب در هفته معلم

معاون پرورشی اداره کل سازمان آموزش و‌پرورش لرستان گفت: در هفته گرامیداشت مقام شامخ معلمان از استاد ایرج رک‌رک تجلیل ویژه ای بعمل خواهد آمد.

«ایرج مومنی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به فعالیت های ارزشمند استاد در عرصه خلق آثار ادبی؛ از ایشان به عنوان یکی از چهره های انقلابی یاد کردند که با خلق آثار ادبی و تربیت نسلی از جوانان فرهیخته حوزه فرهنگ ‌و ادب، نقش بسزایی در اعتلای فرهنگ این استان ایفا نموده اند.

 

وی با بیان اینکه تقدیر و ارج نهادن به تلاش ها و حمایت از اساتید و پیشکسوتان بر عهده همه متولیان فرهنگی است، تصریح کرد: در هفته گرامیداشت مقام معلم از سوی آموزش و‌پرورش استان از این‌هنرمند تقدیر خواهد شد.

 

مؤمنی در ادامه به هفته هنر انقلاب اسلامی و برنامه هایی که از سوی حوزه هنری در این ایام برگزار شد، اشاره کرد و ابراز داشت: هفته هنر، فرصتی ارزشمند در راستای  تبیین شخصیت و دیدگاه هنر شناختی شهید آوینی است.

 

وی از برگزار کنندگان برنامه با هدف بزرگداشت ایرج رک‌رک قدردانی کرد و‌گفت: امید است با تلاش های همه مسئولان و دست اندرکاران فرهنگی شاهد حمایت های جدی از هنرمندان و رفع مشکلات این قشر از جامعه باشیم.

کد خبر 1166123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha