۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان ماسالی توزیع شد

مهدی‌پور گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان ماسالی توزیع شد.

«کامیار مهدی‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۷۵۰ میلیون تومان به مناسبت ماه مبارک رمضان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه ماسال افزود: توزیع بسته‌های کمک مومنانه به شکل محله محور اجرا می‌شود تا هیچ خانواده نیازمندی از بسته‌های معیشتی محروم نشود.

 

وی گفت: در سال گذشته با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی، خیرین، بسیجیان اقدامات ارزشمندی در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک‌های مومنانه انجام شد.

 

مهدی‌پور تصریح کرد: سپاه و بسیج در دهه پنجم انقلاب اسلامی با رویکرد ولایتمداری، انقلابی و مردمی با اقتدار و عزمی راسخ و حرکتی شتابنده به سمت قوی شدن در همه ابعاد گام برمی دارد و رویکرد این ۲ نهاد انقلابی در گام دوم، خودکفایی در همه بخش‌ها است.

 

فرمانده سپاه ناحیه ماسال خاطرنشان کرد: در سال جدید که بر اساس تدابیر حکیمانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده همه توان و ظرفیت‌های سپاه و بسیج برای تحقق شعار سال و عملیاتی کردن بیانات معظم‌له بکار گرفته می‌شوند.

 

کد خبر 1166124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha