اعلام زمانبندی برنامه تلاوت قاری ممتاز بین المللی در سیستان و بلوچستان

زمانبندی برنامه تلاوت قاری ممتاز بین المللی از سوی اوقاف در سیستان و بلوچستان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، به مناسبت ماه مبارک رمضان، محافل انس با قرآن کریم در شهرستان زاهدان، زابل و خاش برگزار می شود.

 

 این محافل قرآنی با حضور حمیدرضا احمدی وفا، قاری ممتاز بین المللی و برای عموم علاقمندان و ارادتمندان به ساحت مقدس قرآن کریم برگزار می شود.

 

 این محفل در شهرستان زاهدان: شنبه ۲۸ فروردین ماه در عیدگاه اهل سنت و یکشنبه ۲۹ فروردین در مسجد جامع و مسجد امام حسین (ع)، همچنین دوشنبه ۳۰ فروردین در مصلی و مجمع قاریان زابل و سه شنبه ۳۱ فروردین مسجد جامع و مسجد حنفاء خاش برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است با توجه به فضیلت و اهمیت قرائت قرآن در ماه رمضان، این محافل معنوی هر ساله به همت اداره کل اوقاف و امورخیریه، با حضور قاریان ممتاز بین المللی و استانی در مساجد شیعه و سنی استان برگزار می شود.

 

مهم ترین ویژگى ماه رمضان، نزول قرآن است که در شب قدر بر قلب پیامبر اکرم (ص) نازل شده است. لذا ماه رمضان‏ پیوند مستحکمى با قرآن دارد، و به همین جهت، باید به این هدیه الهى توجّه خاص شود.

 

از امور بسیار مهم در این ماه، تلاوت‏ قرآن مجید است که با شروع ماه رمضان، سزاوار است قرآن بسیار تلاوت‏ شود. بنابراین یک مسلمان علاوه بر روزه گرفتن، باید با قرآن‏ مأنوس شود.

کد خبر 1166136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha