مراسم اعتکاف ویژه جوانان در قزوین برگزار می شود

جباری گفت: مراسم اعتکاف ویژه جوانان با رویکرد خودسازی مقدمه جامعه سازی در قزوین برگزار می شود.

«میلاد جباری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: با توجه به اهمیت ماه مبارک رمضان و برگزاری اعتکاف به عنوان یکی از عبادات مورد تأکید در این ماه، مراسم اعتکاف ویژه جوانان در قزوین برگزار می شود.

 

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین ادامه داد: این برنامه با هدف و رویکرد خودسازی مقدمه جامعه سازی طی روزهای ششم تا هشتم اردیبهشت برابر با 24، 25 و 26 ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: این مراسم معنوی در مسجد جامع قزوین و با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی آیت الله عبدالکریم عابدینی، محمد حسین صفار هرندی، حجت الاسلام استاد وکیلی، حجت الاسلام موسوی، حجت الاسلام سید مهدی خضری، حجت الاسلام محمدجواد زهرایی و عظیم ابراهیم پور برگزار خواهد شد.

 

جباری تأکید کرد: ارائه محتوای کاربردی و مهارتی، برگزاری گعده های رقابتی و تعاملی و اهدا کمک هزینه مشهد مقدس از جمله برنامه های این مراسم است.

 

وی یادآور شد: مراسم اعتکاف ویژه آقایان بوده و علاقمندان به شرکت در این برنامه تا 31 فروردین ماه مهلت دارند تا نسبت به ثبت نام در این برنامه اقدام کنند و برای این منظور می توانند عدد هشت را به شماره 09031236450 ارسال کنند.

کد خبر 1166175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha