اجلاسیه شهدا روحانی در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

دومین اجلاسیه ۴۹ شهید روحانی و طلبه استان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان به همراه جمعی از روحانیون بسیج طلاب و دست اندارکاران اجلاسیه شهدای روحانی استان با آیت الله محامی،نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

 

در این دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: باتوجه به برگزاری کنگره 4000 شهیدروحانی در 4خرداد 1401 بر همین اساس اجلاسیه شهدای روحانی استان در 19اردیبهشت1401 به صورت استانی در زاهدان برگزار خواهیم کرد.

 

وی افزود: درهمین رابطه جلسات متعددی در سال گذشته گرفته شده و در سال جدید 22فروردین 1401 اولین جلسه شورای هماهنگی بسیج و حوزه های علمیه برگزارشد.

 

حجت الاسلام علی اکبرپور هدف از برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی استان را آشنای مردم و طلاب جوان با رشادت‌ها، دلاوری ها، ایثار،جانفشانی و از خود گذشتگی طلاب و روحانیون در هشت سال جنگ تحمیلی، و عرصه مختلف خدمت از جمله کرونا ،سیل، زلزله  عنوان کرد.

 

این مسئول ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان 49شهیدروحانی و 50جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

اکبر پور اظهار داشت: برای شهدای روحانی استان سیستان وبلوچستان 15جلدکتاب نگارش شده و سه تا کتاب جدید هم آماده چاپ می باشد که در اجلاسیه شهدای روحانی رونمایی می شود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان تصریح کرد: در دهه سوم ماه مبارک رمضان سال جاری قبل از برگزاری اجلاسیه و کنگره 4000 شهید روحانی سرکشی و دیدار وتجلیل از خانواده شهدای روحانی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی اجرا که یک تابلوفرش تصویر شهید و کارت هدیه 25000000ریال و سه جلد کتاب نگارش شده تقدیم خانواده شهدای روحانی خواهد شد.

کد خبر 1166193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha