اختصاص ۱۰۰ جلد کتاب به کتابخانه کانون فرهنگی و هنری ولایتی شهرستان ابهر

در راستای اجرای طرح «اهدای کتاب، اهدای دانایی»، ٢٠٠ نسخه کتاب به ارزش ١٥٠ میلیون ریال به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان و ۱۰۰ نسخه کتاب به ارزش ۵۰ میلیون ریال به کتابخانه کانون فرهنگی و هنری ولایتی مسجد جامع ابهر اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر در راستای اجرای طرح «اهدای کتاب، اهدای دانایی» و با هدف کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و حمایت از کتابخانه های عمومی شهرستان، ٢٠٠ نسخه کتاب به ارزش ١٥٠ میلیون ریال به کتابخانه جدید التأسیس فرهنگسرای حسین آباد و سایر کتابخانه های عمومی شهرستان و ۱۰۰ نسخه کتاب به ارزش 50 میلیون ریال به کتابخانه ولایتی کانون فرهنگی و هنری مسجد جامع ابهر اهدا نمود.

 

در راستای اجرای طرح «اهدای کتاب، اهدای دانایی»، ٢٠٠ نسخه کتاب به ارزش ١٥٠ میلیون ریال به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان و ۱۰۰ نسخه کتاب به ارزش 50 میلیون ریال به کتابخانه کانون فرهنگی و هنری ولایتی مسجد جامع ابهر اهدا نمود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با اشاره به موضوعات متنوع و مختلف کتب اهدایی، درخصوص تعداد منابع گفت: از تعداد ۲۰۰ نسخه کتب اهدایی به کتابخانه های عمومی شهرستان، ۱۰۰ نسخه کتاب شامل ١٥ عنوان از کتب نویسندگان و شاعران شهرستان ابهر می باشد که در دو سال گذشته در راستای حمایت از مؤلفین شهرستان خریداری شده است، ٤٠ نسخه کتاب شامل دانشنامه های مختلف زبان و ادبیات فارسی، دانشنامه ادبیات کودک و نوجوان و ٦٠ نسخه از تازه های نشر در زمینه های فرهنگی و ادبی، دینی و مذهبی، تاریخی، سیاسی و اجتماعی و ... می باشد که در نوع خود در غنی‌سازی مجموعه کتابخانه‌ها مهم است.

 

آیسان صادقی در ادامه در خصوص تعداد منابع اهدایی به کتابخانه ولایتی مسجد جامع ابهر گفت: از تعداد ۱۰۰ نسخه کتب اهدایی به کتابخانه کانون فرهنگی و هنری ولایتی مسجد جامع ابهر، ۱۰ نسخه کتب نویسندگان شهرستان و ۹۰ نسخه در زمینه های مختلف فرهنگی و ادبی، دینی و مذهبی، تاریخی، سیاسی و اجتماعی و ... می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با اشاره به اهدای کتاب در هفته کتاب و کتاب خوانی سال ۱۴۰۰ به کتابخانه های شهرستان ابهر بیان کرد: با توجه به اهمیت غنی‌سازی منابع اطلاعاتی در کتابخانه‌های شهرستان، در سال گذشته به کتابخانه های عمومی شهرستان ابهر و چند کتابخانه فعال کانون های فرهنگی و هنری مساجد از جمله ولایتی و شهید مطهری شریف آباد در مجموع بالغ بر 300 جلد کتاب به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیون ریال اهدا شد.

کد خبر 1166218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha