اکران مردمی فیلم موقعیت مهدی در شهرستان پلدختر و معمولان

امرایی گفت: فیلم مردمی «موقعیت مهدی» در شهرستان پلدختر و معمولان اکران شد و مورد استقبال مردم این شهرستان قرار گرفت.

«زینب زینی وند» کنشگر فرهنگی اجتماعی، فرمانده پایگاه حضرت سمیه (س )مسوول گروه‌های جهادی شهیدان امین زینی وند و حاجی رضا هاشمی و مسوول کانون بانوان و خانواده رضوی، ساکن شهرستان پلدختر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، اظهار داشت: بنابر رسالتی که بعنوان خواهر شهید بر دوش داشتم در طول چندین سال‌ متمادی در بستر فعالیت های جهادی  با هدف لبیک به فرمان رهبر انقلاب و عمل به وصایای امام و شهدا همیشه در حال خدمت رسانی به همشهریانم به ویژه محرومین بوده ام.

 

فرمانده پایگاه حضرت سمیه (س) با بیان اینکه ایثار را از شهدا آموخته ایم، افزود: عَلَم معرفیِ سلوک و رفتار و سبک زندگی شهدا به مردم و به ویژه قشر جوان و نوجوان بیش از همه بر دوش خانواده های شهداست.

 

وی ادامه داد: همین دغدغه  هم موجب شد که برای اکران فیلم سینمایی موقعیت مهدی که مورد تمجید و تعریف مقام معظم رهبری قرار گرفته در شهرستان پلدختر با ارتباط گرفتن با ستاد اکران مردمی فیلم عمار لرستان اقدام نمودم.

 

زینی وند بیان کرد: این اکران با مشارکت ستاد کانون های مساجد استان، قرارگاه فرهنگی اجتماعی صاحب الامر(عج) و اداره ارشاد شهرستان پلدختر برگزار شد.

 

وی این فیلم در شهرستان های پلدختر و معمولان اکران شده است، اذعان داشت: اکران این فیلم مورد استقبال خوب مردم قرار گرفته است.

 

زینی وند اذعان داشت: در این مسیر همراهی وحمایت امام جمعه شهرستان پلدختر حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی فرمانده سپاه پاسداران سرهنگ منصور کریمی فرد،  مسئول ارشاد اسلامی نظری ومدیر بنیاد شهیداستان ذبیح الله شکارچی ، کانون بازنشستگان و ایثار گران سپاه  موسی پور، سرهنگ گنجی راوی دوران جنگ تحمیلی که راوی گری نمایش موقعیت مهدی را بر عهده گرفتند.

 

وی بیان کرد: با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان پلدختر بیش از ۴۰۰ دانش آموز با برنامه ریزی دقیق و دعوت به موقع در این برنامه شرکت کردند.

 

زینی وند اذعان داشت: شبکه بهداشت، کانون های خدمت رضوی نیروی انتظامی، چاپ خانه توحید وچاپ رایگان بلیت ها از دیگر همراهان اجرای این طرح بوده است.

 

فرمانده پایگاه حضرت سمیه (س) همچنین با تشکر از همراهی و پشتوانه بودن همسر خود، افزود: همراهی «منوچهر جودکی»  در تامین زیرساخت ها و دعوت از مردم نقش به سزایی داشته اند که بی شک اینگونه حمایت‌ها موجب ایجاد امید برای کنشگران فرهنگی اجتماعی  و جهادگران در مسیری که قدم گذاشته ام می‌شود.

کد خبر 1166343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha