ویژه برنامه های میلاد امام حسن المجتبی (ع) در کانون های مساجد برگزار می‌شود

آمون گفت: ویژه برنامه های میلاد کریم اهل بیت امام حسن المجتبی (ع) در کانون های مساجد استان اردبیل برپا می شود

«مصطفی آمون» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن المجتبی (ع) ویژه برنامه های فرهنگی، قرآنی و هنری در کانون های مساجد استان اردبیل برپا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برپایی مجالس جشن و سرور به مناسبت ولادت کریم اهل بیت در بین الصلاتین نمازهای جماعت از جمله این برنامه ها است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: جلسات تلاوت قرآن کریم همزمان با شب و روز میلاد از دیگر برنامه های قرآنی به همین مناسبت است.

 

وی خاطر نشان کرد: اهدای بسته های معیشتی در قالب کمک مومنانه به نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا و تجلیل و تکریم از «روزه اولی ها» در کانون نیز برگزار خواهد شد.

 

آمون اذعان داشت: اجرای گروه های هنری سرود و نمایش و پخش فیلم های مناسبتی در کانون ها و اجرای مسابقه نقاشی کودکان با موضوع «مسجد محله ما» از دیگر برنامه ها است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: مسابقه کتابخوانی از زندگانی و سیره امام حسن المجتبی (ع) به همت کانون های مساجد و معرفی کتب با موضوع این امام از دیگر برنامه های فرهنگی به همین مناسبت خواهد بود.

 

آمون اضافه کرد: تولید و انتشار محتواهای رسانه ای در فضای مجازی برای تبلیغ و ترویج سیره امام حسن (ع) نیز جزو برنامه های آتی است.

کد خبر 1166354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha