اثرگذاری امام زادگان در گسترش فرهنگ دین غیرقابل انکار است

حجت الاسلام علیزاده در مراسم رونمایی از نماهنگ آستان اشرف در آستانه اشرفیه گفت: اثرگذاری امام زادگان در گسترش فرهنگ دین غیرقابل انکار است.

حجت الاسلام « ستار علیزاده» در آیین رونمایی از نماهنگ آستان اشرف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستانه اشرفیه گفت: نگاهی انقلابی و دینی و ولایی و همچنین اثر گذاری آقا سید جلال الدین اشرف در ترویج مبانی اهل بیت و تقویت جبهه انقلابی در خطه گیلان قابل ستایش و تقدیر است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان تاکید کرد: اگر گیلان به عنوان استانی علوی و انقلابی و ولایی مطرح است مهمترین دلیلش سید جلال الدین اشرف(سلام الله) است.

 

وی اظهار داشت: گیلان عزیز به برکت امامزادگان، یکی از استان های مذهبی در سطح کشور است.

 

علیزاده با بیان اینکه آستانه اشرفیه قطب گردشگری مذهبی در گیلان است اعلام کرد: باید این امام زاده را به جامعه اسلامی معرفی کنیم و یکی از ابزارهای معرفی، هنر است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان، ماندگاری مکتب تشیع را همین مزار امام زادگان و فعالیت های آنان در مبارزه با ظلم و ستم دانست و گفت: حوزه اثر گذاری امام زادگان در گسترش فرهنگ دین غیر قابل انکار است.

 

در پایان از نماهنگ آستان اَشرف به عنوان ویژه برنامه شب شهادت حضرت سیدجلال الدین اشرف(سلام الله) با حضور امام جمعه و فرماندار آستانه اشرفیه، نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس و جمعی از مسئولان محلی رونمایی شد.

 

گعتنی است، نماهنگ آستان اَشرف با شعری از محمدصادق باقی‌زاده و مجتبی حاذق و صدای حاج مسعود عارفی تولید شده است. این نماهنگ به تهیه کنندگی سید محمدحسین جعفری، کارگردانی امین جمالی و تنظیم علی افسری ساخته شده است.

 پیش از این مراسم گروه سرود دانش آموزی به رنگ آسمان، سرود آقای خوبی ها را به صورت زنده در صحن آستان آقا سید جلال الدین اشرف و در جمع زائران اجرا کردند.

کد خبر 1166422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha