حوزه‌های فرهنگی و هنری کمک‌کار ترویج فرهنگ کتابخوانی در مازندران هستند

ولیپور با اشاره به اینکه فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید بیش از گذشته در جامعه ترویج شود، گفت: هنرمندان و فعالان حوزه فرهنگی و هنری کمک کار ترویج فرهنگ کتابخوانی در مازندران باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «آرزو ولیپور» امروز (27 فروردین) به همراه شورای معاونین به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در دیدار با «مهدی معصومی‌گرجی» رئیس حوزه هنری مازندران اظهار کرد: با توجه به رسالت های دو مجموعه و ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی موجود، می توانیم با برنامه ریزی مدون و هماهنگی و هم افزایی سبب ارتقای شاخص های فرهنگی استان شویم.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با اشاره به اینکه با تمام توان و ظرفیت ها برای همکاری متقابل اعلام آمادگی می کنیم، تصریح کرد: با استفاده از توان، استعداد و پتانسیل های موجود می توان گام های مؤثری در زمینه توسعه فرهنگی در سطح استان به خصوص روستاها و مناطق کمتر برخوردار برداشت.

 

ولیپور بیان کرد: کتابخانه های عمومی با رویکردی اجتماعی در تلاش هستند فرهنگ مطالعه را ترویج دهند و در این راه همراهی سایر ارگان‌های فرهنگی بسیار کمک کننده خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: امیدواریم این همکاری بتواند در رشد و توسعه فرهنگی و انجام فعالیت‌های هدفمند، با برنامه‌ریزی های کارشناسانه و تاثیرگذار موثر واقع شود.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی مازندران نیز در این دیدار گفت: فعالیت ها و برنامه های کتابخانه های عمومی استان با مدیریت خانم ولیپور بسیار پرتوان و با گستره اثری بالاتر و تنوع بیشتر، در کنار همکاران، به عینه نمایان است و ما در جامعه هنری استان، این فعالیت‌ها را بیشتر احساس می کنیم.

 

«مهدی معصومی‌گرجی» بیان کرد: تمام سعی و تلاشمان در حوزه هنری این است که جامعه هنرمندان را به سمت و سوی مطالعه اثربخش سوق بدهیم.

 

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی در شرایط خاص کرونایی از کتابخانه های عمومی به عنوان پیشرو در ارتقای فرهنگ عمومی یاد کرد.

کد خبر 1166448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha