خودکفایی ارتش دستاورد استقلال نظام است/خدمات عام المنفعه ارتش

سرهنگ خیرخواه با اشاره به دستاوردهای نیروهای مسلح گفت: خودکفایی ارتش از دستاورد استقلال نظام در برابر دولت های مزدور و استکباری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سرهنگ «محمد رضا خیرخواه« بعد از ظهر امروز(شنبه 27 فروردین) در جمع مردم نایین به مناسبت هفته ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: ارتش ایران در دوران پهلوی اجازه ساخت موشک و تجهیزات نظامی و تحقیق

درباره این مسائل را نداشت ولی امروز در سایه استقلال کشورمان پیشرفت های زیادی داشته است.

 

جانشین گروه پدافند هوایی شهید مجید عسگری نایین افزود: خودکفایی ارتش از دستاورد استقلال نظام در برابر دولت های مزدور و استکباری است که توانسته امنیت کشور را در سایه خودکفایی ایجاد کند.

وی ادامه داد: این خودکفایی در حوزه های مختلف امنیتی و نظامی مثل پدافند هوایی رقم خورده که امنیت آسمان کشور در کنترل و رصد تمام نیروها و چشم های بینا این یگان قرار گرفته است.

 

سرهنگ خیرخواه جانفشانی نیروهای ارتش انقلاب اسلامی در کنار دیگر نیروهای مسلح کشورمان را عامل امنیت به عنوان زیربنای توسعه در بخش های دیگر کشور بیان کرد و اذعان داشت: تا پای جان برای حفظ امنیت کشور تلاش می کنیم.

 

خدمات عام المنفعه ارتش

وی در بخشی از سخنان خود به ارتش و جلوه های مردمی این یگان نظامی اشاره کرد و گفت: خدمات عام المنفعه ارتش در دوران صلح در کنار توانمندسازی و حفظ اقتدار ملی از جمله اقدامات در راستای شعار ارتش مردمی است.

 

جانشین گروه پدافند هوایی شهید مجید عسگری نایین ادامه داد: حضور در مناطق سیل زده، زلزله زده و شرایط سخت کرونایی برای حمایت از مردم کشورمان توسط ارتش انجام شد و این خدمات ادامه دارد.

 

وی به محرومیت زدایی و کمک به تامین نیازهای مردم مناطق محروم اشاره کرد و افزود: توزیع بسته های معیشتی از جمله اقدامات در قالب طرح مواسات و همدلی است.

به اعتقاد سرهنگ خیرخواه، همه نیروهای ارتش با حفظ اعتقادات و روحیه ارزشی خود همواره در مسیر خدمت به مردم در تلاش و کوشش هستند.

 

کد خبر 1166461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha