نمایشگاه قرآن و تلاش مستمر برای معرفی شایسته معارف قرآنی

نمایشگاه قرآن کریم همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) کار خود را آغاز کرد و بخش‌های ‌مختلف نمایشگاه بیست و نهم در تلاش برای معرفی هرچه شایسته تر معارف قرآنی هستند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس‌ شورای اسلامی رسما کار خود را آغاز کرد.

 
 
پس از آغاز رسمی بیست و نهمین نمایشگاه قرآن کریم، محمدباقر قالیباف از قسمت‌هایی از نمایشگاه همچون غرفه خادمان قرآن کریم، موسسه هنرمندان پیشکسوت، غرفه آثار هنری قرآنی بازدید کرد.
 
 
در این‌ بازدید محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی، رئیس مجلس را همراهی کرد.
 
 
بنابراین گزارش برخی از غرفه ها و بخش های بیست و نهمین نمایشگاه قرآن به طور کامل تکمیل شده و آماده ارائه خدمات به بازدید کنندگان است و در کنار آن تعداد دیگری از غرفه ها نیز با تلاش مضاعف در حال تکمیل خود هستند تا بتوانند خدمات شایسته ای را به علاقمندان ساحت مقدس قرآن کریم ارائه دهند.
 
 
این نمایشگاه پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا در تلاش است ضمن ارائه الگویی متفاوت از نمایشگاه های قرآنی، خلاء های موجود در حوزه فعالیت های تبلیغی و ترویجی را کاهش دهد.
 
 
بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در فضایی بیش از ۴۰ هزار متر مربع در مصلی امام خمینی (ره) در ۴۵ بخش برگزار می‌شود. 
 
 
در این دوره نمایشگاه بخش‌های "فرهنگ دانش بنیان و فضای سایبری"،‌ "مسجد جامع پرداز و تمدن ساز" و "جلسات خانگی قرآن" مورد توجه قرار گرفته است.
کد خبر 1166477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha