دوره عملی درس آمادگی دفاعی در مدارس مغفول مانده است

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه دوره عملی درس آمادگی دفاعی در مدارس مغفول مانده است، خواستار ارسال شیوه نامه مربوطه به مدارس برای توجه به این درس شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، شعبانی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان در نشست هماهنگی ستاد پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان با تبریک انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان از زحمات رشید قربانی مدیر کل سابق در پشتیبانی برنامه‌های بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی تقدیر کرد.

 

 

وی افزود: فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان جهت تسهیل‌گری در برنامه‌ها، ماموریت و سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش و کمک به دستیابی به اهداف به خصوص سند تحول بنیادین است.

 

 

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه دوره عملی درس آمادگی دفاعی در مدارس مغفول مانده و بعضاً مورد توجه کامل قرار نگرفته است، خواستار ارسال شیوه نامه مربوطه به مدارس برای توجه به این درس، تامین مربیان درس آمادگی دفاعی و تمهید مقدمات برای برگزاری میدان تیر و اخذ مجوزهای لازم در این خصوص و همچنین برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی داخل استان در یادمان‌های مصوب شد تا دانش‌آموزان با این یادمان‌ها آشنا شوند.

 

 

شعبانی همچنین خواستار تلاش برای انجام کیفی برنامه‌های راهیان نور دانش‌آموزی در سال جدید شد.

 

 

اجرای جشنواره علمی بسیج فرهنگیان

 

 

در ادامه این نشست هاشمی مسئول بسیج فرهنگیان استان نیز به تشریح برنامه‌های این حوزه پرداخت و برگزاری مجمع استانی فرهنگیان استان در دهه اول اردیبهشت برای حضور در کنگره ملی معلمان انقلاب اسلامی، برگزاری اردوی گروه‌های پیشرفت مدرسه برای بازدید از دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی به صورت شهرستانی با همکاری کانون بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش را از دیگر برنامه‌های این حوزه عنوان کرد.

 

 

وی از اجرای جشنواره علمی بسیج فرهنگیان خبر داد و با اشاره به انتشار فراخوان جشنواره، گفت: ثبت نام در این جشنواره از طریق سایت انجام خواهد شد.

 

 

هاشمی در پایان با بیان اینکه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم شیوه نامه‌ای به واحدهای اداری و آموزشی ارسال شده است، برنامه‌های بسیج فرهنگیان به این مناسبت را تشریح کرد.

 

کد خبر 1166490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha